Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) ID kosten min som man påfører foundation med mister så utrolig mye hår! er dette normalt? har hatt den i et halvt år++ det er jo litt kjedelig hvis det skal være sånn, hvertfal med den prislappen den kom med... noen erfaring?? Endret 30. oktober 2008 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan rengjør du kosten din? Jeg har hatt min i over et år og den røyter minimalt. Er storfornøyd med den.
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg bruker vanlig sjampo og balsam.. det var det jeg fikk råd om da jeg kjøpte den.. :/
Timeglasset Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 De røyter desverre. Jeg har hatt og har flere, alle mister en del hår. Har også vært på id bareminerals kurs og børstene de brukte der var akkurat likedan, så det er nok desverre sånn. Jeg pleier å gå over ansiktet mitt på jakt etter hår etterpå.. :/
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 det er jo skikkelig irriterende! får hår i øynene og alt! jaja bra å få høre at det ikke bare er min kost som er sånn :D
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Hmm, jeg fikk beskjed om å være forsiktig med å bruke shampo og mye vann siden kostene er laget av naturhår. Vet ikke helt om det var et salgstriks, for jeg endte hvertfall opp med å kjøpe en spray til å rengjøre dem med.. Hvor mye hår er det som faller av da?, om det er for ille ville jeg ha gått tilbake med den.
Timeglasset Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, det er veldig irriterende.. men for min del er det ikke aktuelt å bytte den ut forde. Er det den korte kosten du har? Det er i hvertfall de som røyter mest (lang og kort kost gir forskjellig resultat, i tilfelle du vurderer å bytte).
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har hatt min ID-kost i over ett år. Vasker den kun med vann, og den røyter ingenting! Jeg har hadde en ID-kost før denne, og den vasket jeg med shampo. Hele busten bare datt av skaftet, og jeg fikk ny av spaet der jeg kjøpte kosten. Hvis den røyter unormalt mye, bør du gjøre det samme! L
Timeglasset Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Hmm, jeg fikk beskjed om å være forsiktig med å bruke shampo og mye vann siden kostene er laget av naturhår. Vet ikke helt om det var et salgstriks, for jeg endte hvertfall opp med å kjøpe en spray til å rengjøre dem med.. Hvor mye hår er det som faller av da?, om det er for ille ville jeg ha gått tilbake med den. Naturhår? Id børstene til mineralpudder er laget av geitehår og skal tåle vask. Jeg har brukt id sin børterens til rengjøring og har hatt kabuki (den korte) børsten i 4 år nå. Den har røytet fra dag 1.
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Den røyter MYE! det ligger små hår på klærne og i vasken etter en omgang, det er akkurat som om festet ikke holder like bra på hårene.. Dette er foresten et nyere problem.. Det er jo rart om det er sjampoen som gjør dette, siden butikkdamen rådet meg til å bruke det :/ Hmm.. jeg har den korte kosten.. Endret 30. oktober 2008 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Naturhår? Id børstene til mineralpudder er laget av geitehår og skal tåle vask. Jeg har brukt id sin børterens til rengjøring og har hatt kabuki (den korte) børsten i 4 år nå. Den har røytet fra dag 1. Geitehår er naturhår. Hvis du har hatt kabukien i 4 år og den har røytet like mye hele tiden , er det jo flott at det fremdeles er hår igjen.
Timeglasset Skrevet 30. oktober 2008 #12 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe. Ja, det er masse med hår igjen. Sandbekken: Om det er masse hår i vasken og på klærne dine etterpå så burde du kanskje gå tilbake med den. Jeg har vel en fem-seks hår i ansiktet etterpå, og dette syntes jeg er for mye..
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 ja, jeg får vel kansje forsøke å gå tilbake med den.. huff det er ikke så gøy :/ liker ikke å klage på ting..
Gjest itla Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 ID-kabukiene går jo for å være blant de verste på røyting, det har vært flere tråder om det her inne tidligere. Jeg fikk nok og kjøpte en ny kabuki fra Chanel. Den røyter mye mindre. Jeg vasker med shampo. Ellers mener jeg å huske at folk er fornøyd med kabukiene fra enten Kiss Me eller Everyday Minerals.
Smillas Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Jeg har kost fra Glo minerals og den røyter ikke i det hele. Har hatt den i et halvt år og vasker den med shampo. Men kosten er av den lange typen, skaft på kanskje 8 cm. Så det blir vel noe helt annet kanskje. Men den er veldig god i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå