Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juni 2003 #1 Del Skrevet 13. juni 2003 Det er to av Holgerne som skal lage Petre's nye morgensending fra høsten av. Bjarte Tjøstheim og Steinar Sagen (pattevask-duoen) skal holde fortet fra 1. September. Dette var meget gode nyheter! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. juni 2003 #2 Del Skrevet 13. juni 2003 Det er to av Holgerne som skal lage Petre's nye morgensending fra høsten av. Bjarte Tjøstheim og Steinar Sagen (pattevask-duoen) skal holde fortet fra 1. September. Dette var meget gode nyheter! Minnie Steinar Sagen's deltagelse vil være et bra plaster på såret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. juni 2003 #3 Del Skrevet 13. juni 2003 JA!!! Det er kjempe nyheter!!!! Ahh.....høsten er reddet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Ser du det ovenfor at våre avatarer står innmari godt til hverandre, Minnie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har stor sans for Steinar og Bjarte og det finnes ikke tvil i mitt hjerte om at disse to vil lage flott morgenradio når høsten kommer. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. juni 2003 #6 Del Skrevet 13. juni 2003 Hear hear!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 Ser du det ovenfor at våre avatarer står innmari godt til hverandre' date=' Minnie? [/quote'] Det er jeg ikke videre enig i din fettknott. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. juni 2003 #8 Del Skrevet 13. juni 2003 ...helgehumøret mitt er reddet... ...var vel kanskje ikke så sur fra før heller da... ...morsomt at du går i baret gang på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juni 2003 #9 Del Skrevet 13. juni 2003 Men alt er bedre enn Ron Jeremy. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. juni 2003 #10 Del Skrevet 13. juni 2003 Ahhh.....you guys.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 13. juni 2003 #11 Del Skrevet 13. juni 2003 YES!!! Steinar er en bra mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. juni 2003 #12 Del Skrevet 13. juni 2003 JAAAA!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. juni 2003 #13 Del Skrevet 13. juni 2003 Tema no 1: JA! Så bra!! (tema no 2: har alltid tenkt det, jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. juni 2003 #14 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg er lettet, lettet, lettet... Steinar Sagen har en ekte radiostemme, ingen tvil om det, og Bjarte Tjøstheim er så utrolig herlig som ufaglært hjelpepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå