Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skal på juleball i midten av november, og har en svart kjole jeg skal bruke. Så tenkte jeg å velge en annen farge til tilbehør, og sprite opp antrekket litt. Men hvor mye kan jeg ha av denne andre fargen? Blir det for mye med -bånd i livet -små detaljer på kjolen -hårbånd -neglelakk Så må jeg jo ha øredobber.. Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audrey Horne Skrevet 30. oktober 2008 #2 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg ville droppet hårbånd, detaljer (hva mener du her? Brosjer, eller noe?), og gått for bånd i livet, øredobber som eneste smykker og en fin neglelakk. Hvilken farge tenker du å bruke, da? Jeg tenker automatisk rødt eller mørk vinrød. Eventuelt mørk lilla. Og matchende neglelakk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #3 Del Skrevet 30. oktober 2008 SÅ gøy med juleball! hmm.. hvis hårbåndet er litt stort så hadde jeg styrt unna det.. jeg synes det blir litt mye med bånd i livet og i håret.. ta heller en fin spenne med detaljer i håret hvilke farger tenker du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smillas Skrevet 1. november 2008 #4 Del Skrevet 1. november 2008 Ellers er sølv veldig fint å bruke til å sprite opp en sort kjole! Lyser opp litt liksom. Smykker du burde bruke avhenger litt av hvilket snitt kjolen har og om du har løst eller oppsatt hår synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå