Gjest Dagbok på nett Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Heisann:) Jeg lurer på om noen vet om dagbøker man kan lage på nett som er private som bare jeg kan lese å skrive i?
Gjest Jenett Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Det lurer jeg på og. Driver å leter nå som bare det.
Kamikatze Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hvis det bare er du som skal lese og skrive dem, er det da noen hensikt å legge dem ut på nettet? Vil det ikke bli enklere bare å lagre dem i din egen maskin? Da vil jo ingen lese den ved et uhell, for siden er jo tilgjengelig på nett, selv om det ikke er intensjonen, slik at folk kan havne dit fra en søkemotor. Hvis det er upraktisk å bruke den samme maskinen, så kan du bruke G-mail, og samle opp der. Eller en av de tjenestene som tilbyr "harddisk på nett". Da kan du også skrive på mobilen, og sende rett til "disken". MySpace har muligheter for å stenge profilen, slik at bare godkjente venner kan lese den, men den er heller ikke vanntett. Vil du ikke at noen skal lese det, så la vær å legg det ut. Eller i det minste kryptér.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå