Sandman Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Se her: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=6&item=272155 :o :o Det er ganske sterkt. Dama finner dette spillet på NRK, et spill som knapt noen visste om, usmakelig og mener derfor at spillet bør tas bort. Skytespill er derimot lov. Drap er kult, onani er forkastelig. Men nå forsøker jeg å spille spillet men kommer faen skjæra meg ikke inn på det. Hvorfor? Jo, fordi Valgerd selvsagt har gitt så mye reklame for dette spillet at nordmenn onanerer Are som aldri tidligere. De står nærmest i kø for å onanere faenskapet. Den mannen må jo bare bli sår. Deler slettet. Hege (mod) www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 Jeg er ikke imot onanispill. Men er en sterkt tilhenger av at foreldre skal følge med på barn på internett. Foreldre bør kunne ha tiltro til at NRK har ufarlige (og nyttige?) sider, det er ok for barn å være på. Da synes jeg NRK sine ungdomssider har et ansvar å være seg bevisst, i og med at de er statlige.
Sandman Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2003 Jeg er ikke imot onanispill. Men er en sterkt tilhenger av at foreldre skal følge med på barn på internett. Foreldre bør kunne ha tiltro til at NRK har ufarlige (og nyttige?) sider, det er ok for barn å være på. Da synes jeg NRK sine ungdomssider har et ansvar å være seg bevisst, i og med at de er statlige. Jeg til dels veldig enig med deg, Donpedro. men man blir etterhvert så lei av alle disse moral-utspillene til VSH... Se her: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=6&item=272265 NRK nekter å bøye av for den aldri sovende moralens statlige vokter...
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Helt greit at NRK ikke bøyer av. Men jeg synes de burde skjønt på eget initiativ at slike spill kan de ligge unna. Ikke rart jeg skulker unna lisensen!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Helt greit at NRK ikke bøyer av. Men jeg synes de burde skjønt på eget initiativ at slike spill kan de ligge unna. Ikke rart jeg skulker unna lisensen!!!! SNYLTER :evil:
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #7 Skrevet 13. juni 2003 SNYLTER :evil: Jeg vet. Og jeg har ingen unnskyldning. Men forklaringen er at jeg synes det er for dyrt.
*M* Skrevet 13. juni 2003 #8 Skrevet 13. juni 2003 Jeg liker ikke Valgerd uansett hva hun gjør og dette øker ikke akkurat aksjene hennes hos meg! Har tenkt å gjøre som mamma og melde meg inn i kvinner mot Valgerd!
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #9 Skrevet 13. juni 2003 Stemme rikke Krf, men synes folk må huske følgnede: Svært lite av det ulike ministre sier kommer fra dem selv. De er et talerør (med ansvar) som har et utall rådgivere og hundrevis av byråkrater bak seg. Ofte er det det som er jobben til en minister; å være fjeset utad. Og da er man lett å ta...
Joplaya Skrevet 13. juni 2003 #10 Skrevet 13. juni 2003 Er ikke regjeringen veldig for NRK og hele lisensen da? Tror nok dette er en meget slu form for reklame som aldeles ikke er ufrivillig Lisensen er etter min mening noe tull, de reklamerer jo som aldri før :evil: For noen år tilbake (kanskje 3 år siden?) uttalte Einar Førde (som da var nrk-sjefen) at de ble nok nødt til å fjerne lisensen pga økt reklame i fremtiden. 5 år ga han den gangen, jeg venter i spenning enda jeg
*Lavendel* Skrevet 13. juni 2003 #11 Skrevet 13. juni 2003 Er vel like greit at de prøver på nettet først, enn at de grabber tak i nabogutten for å prøve. Kanskje ikke Valgerd vet hvor vanlig det er å onanere....
VesleBråka Skrevet 13. juni 2003 #12 Skrevet 13. juni 2003 Dagbladet kalte Are og Odin for et prompeprogram! Jeg har aldri hørt de snakke om promp der, og jeg hører hver dag hvis jeg kan...liker dem kjempegodt. Kanskje de har gjort narr av Dagbladets "verdensnyheter" en gang for mange, så noen er såre?
Nelle Skrevet 13. juni 2003 #13 Skrevet 13. juni 2003 Jeg syntes spillene var ganske morsomme, jeg... Hehe.... Takk for at du tipset meg om disse spillene, Valgerd! Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå