Gå til innhold

Superraskt bredbånd fra Telenor-reklamen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over denne reklamen. Den med far i huset som hakker løk sakte fordi bredbåndet er så tregt.

Eldste dattera i huset sitter og chatter med gutter via webcam.

De får raskere bredbånd, og så sier kommentar-stemmen noe sånt som at "alle er fornøyde, vel nesten alle da", mens dattera smiler lurt.......til lillebroren sin??

Hvorfor vil hun ha tregt bredbånd? Er cybersex bedre i slow motion? Og er det virkelig lillebroren sin hun driver og flørter med??

Er det bare jeg som er dum her? Hvorfor synes ikke dattera i huset at det er bedre med raskere internett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noen svar, for jeg irriterer meg grønn over dette jeg også!

Skrevet

Jeg har lurt på akkurat det samme!!!!! Grrrr...

Skrevet

Det er jo maten de ikke er fornøyde med, tror jeg.

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Maten? Den reklamen har vel ingen ting med mat å gjøre, har den det da?

Og hvis dattera i huset ikke er fornøyd med maten, hvorfor smiler hun lurt til broren sin da?

Er det virkelig ingen som skjønner denne reklamen? Hadde jeg vært litt tøffere hadde jeg ringt Telenor og forlangt en forklaring, men det tør jeg desverre ikke :sjenert:

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke den reklamen. Det er frustrerende!

Skrevet
Maten? Den reklamen har vel ingen ting med mat å gjøre, har den det da?

Og hvis dattera i huset ikke er fornøyd med maten, hvorfor smiler hun lurt til broren sin da?

Er det virkelig ingen som skjønner denne reklamen? Hadde jeg vært litt tøffere hadde jeg ringt Telenor og forlangt en forklaring, men det tør jeg desverre ikke :sjenert:

Det tenker jeg også, maten? :klø: :vetikke:

Hva med å sende en mail da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...