Jane F. Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kan ha en dårlig dag uten at det påvirker arbeidet mitt. Som ikke er ensformig. Jeg slipper å prate med noen, verken kunder, eller de jeg arbeider med. Ikke inneholder hardt fysisk arbeid, hovedsaklig bruk av rygg og armer og ben. Takk for svar
Gjest Lamia Lenis Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Tegneserieskaper! Oversetter! Endret 30. oktober 2008 av Lamia Lenis
Gjest StockDama Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Samboeren min setter sammen motorsagkjeder. Krever ikke allverdens, men regn med at man kutter seg i vilden sky de første dagene. Hvor spennende det er? vet ikke, man "litt" variert er det...finns mange forskjellige motorsager XD
PeeWee Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Du kan bli lærer. Ikke det at en dårlig dag ikke påvirker arbeidet ditt, men siden de fleste lærere er en gjeng av kroniske sytere, så vil ingen merke forskjell allikevel.
Jane F. Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2008 hehe... hmm kanskje det ikke hadde vært så ille å vært lærer:P hehe... om man kjeder seg kan man bare gjøre livet surt for en 14 åring:P hehe.... "hey du har på deg grønn skjorte i dag, du får 10 matteoppgaver mer en alle de andre " hehe
mysan Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Start en hjemmebasert business hvor du selv bestemmer når og hvem du skal forholde deg til.
Satsuma Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Postbud? Fabrikkarbeider? Forfatter? Vaskedame? Baker?
Jane F. Skrevet 12. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2008 hmm var visst ingen som forsto at denne tråden var bare tull ... :oppgitt: :tunge:
Gjest StockDama Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 hmm var visst ingen som forsto at denne tråden var bare tull ... :oppgitt: :tunge: Løgn ! Finns ikke tulletråder på kg !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå