Gjest Gjest_CHANELine_* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har en del sminke og hudpleie jeg kunne tenke meg å bytte bort.Dette er ting som er brukt bare en gang eller to.Har også ubukte miniparfymer. Nå lurer jeg på om noen vet om norske sider med tråder hvor man kan gjøre bytte.Har oppdaget en svensk side,men synes det blir litt tungvint i lengden. Påforhånd takk for svar.
laperla Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har en del sminke og hudpleie jeg kunne tenke meg å bytte bort.Dette er ting som er brukt bare en gang eller to.Har også ubukte miniparfymer. Nå lurer jeg på om noen vet om norske sider med tråder hvor man kan gjøre bytte.Har oppdaget en svensk side,men synes det blir litt tungvint i lengden. Påforhånd takk for svar. Hm, hva er dette for en svensk side du har funnet? Har dessverre ikke noe lurt å komme med... Men ble litt nysgjerrig.
Gjest Gjest_CHANELine_* Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hm, hva er dette for en svensk side du har funnet? Har dessverre ikke noe lurt å komme med... Men ble litt nysgjerrig. Du finner den her:www.pret-ty.se Det MÅ da være noen norske sider.Det bare må ,hehe.
Gjest *lucky* Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ingen som tenker over at dere kan bytte her?
laperla Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Ingen som tenker over at dere kan bytte her? Hm, nei? Men det var ikke dumt. Noen som er interesserte i det? Har en god del sminke, hårprodukter og hudpleie som bare ligger og slenger. Endret 31. oktober 2008 av laperla
Arwen Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) Endret 31. oktober 2008 av Arwen
Rexina Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Mange av forpakningene er jo tette da. Kremer i tuber osv. Er ikke så bekymret for det. Ville nok ikke byttet maskara og sånn, men hva er galt med parfyme og hudpleie da?
Gjest *lucky* Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Var det ikke lov å bytte ting her alikevel da?.. Har jo gjort det før så jeg trodde det var greit..
laperla Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Jaja, der forsvant brått alt jeg skrev.
Gjest Raptuza Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Jeg er interessert! Skjønner ikke hvorfor det skal være forbudt.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Nei jeg fatter det ikke. Det står i reglene at bruktmarkedet skal brukes til dette formålet, men når denne ikke eksisterer? :klø:
Gjest Raptuza Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Bruktmarkedet? Hvilket bruktmarked, da???
Gjest Miley Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Hva med at dere lager dere en Facebook gruppe der dere bytter?
Myztical Skrevet 9. november 2008 #17 Skrevet 9. november 2008 Til trådstarter: Hva med å prøve å selge tingene på www.qxl.no? Det har jeg gjort :D Mvh Maria
CHANELine Skrevet 10. november 2008 #18 Skrevet 10. november 2008 Til trådstarter: Hva med å prøve å selge tingene på www.qxl.no? Det har jeg gjort :D Mvh Maria Ja,kanskje jeg skulle det?Har du annonse inne der nå?
Myztical Skrevet 10. november 2008 #19 Skrevet 10. november 2008 Det er verdt et forsøk. Jeg har en litt brukt parfyme til slags der nå. Har solgt diverse parfymer og sminke som har blitt liggende uåpnet eller som ikke har falt i smak flere ganger, blant annet en flytende foundation fra Chanel som jeg såvidt brukte. Søk på QXL; folk legger ofte ut brukt sminke og sånt der. Så nylig at noen fikk solgt en brukt i.d. kabuki brush, så det går visst an å selge det også. Så ja, det finnes tydeligvis folk som er interessert i å kjøpe sånt Om du ikke vil styre med å lage annonser på QXL, kan du kanskje få byttet det du har på www.mote.no De har sånn kjøp og salg forum der, hvor folk både selger, kjøper og bytter klær, sko, tilbehør og sminke. Hvorfor kaste ting i søpla når andre kan få bruk for det? Pass på å ikke selge eller bytte for gammel sminke eller parfyme, det er skadelig. Om du ikke allerede kjenner til "best før" tegnet på kosmetikkvarer anbefaler jeg deg å lese denne artikkelen: www.femina.no/php/art.php?id=308182 Mvh Maria Ja,kanskje jeg skulle det?Har du annonse inne der nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå