Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger jo tips til 24 ting, så kom an:)

vi snakker lavbudsjett da......:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
trenger jo tips til 24 ting, så kom an:)

vi snakker lavbudsjett da......:)

Julekalender er gøy!

Du kan lage ulike gavekort på middag, pizza til fotballkamp, massasje, sex ++

Lag en kalender med bilder av dere/deg

Julesokk med snop

Sjokolade kalender

Juleverksted/Julebake date. Lag f.eks. julesnop, pleier å slå ann!

Flaxlodd

Julebrus

Boxer

Sokker

Tyggis/Halspastiller/Snop

++

Det trenger ikke alltid være de store tingene, det er tanken som teller=) Skriv f.eks. hvor mye du elsker han på julebrus etiketten++

Selv har jeg lust å lage en rebus som ligger med hver pakke, som på julaften skal ha en løsning, men jeg har ikke kommet på den gode ideen enda.

En venninne av meg fikk julekalender fra kjæresten i fjor, de er studenter og har dårlig råd, så han hadde laget et kort for hver dag, med bilder av dem sammen på og et dikt bakpå, synst det var søtt=)

Skrevet

fun fun fun :D

min ide til kjæresten (vi bor langt borte fra hverandre) er å ta bilde av meg i sexy julekostyme, og det blir dristigere og dristigere for hver dag :)

andre ideer kan være (prøver å finne noe som ikke er blitt nevt =P) :

- Jeg er absolutt med på julesokk :D kanskje fylle den med litt kinky ting? =P

- du kan lage et "skattekart" hvor du gjemmer gavene i leiligheten som han må finne

- godteri

- sexy bilde av deg

- hårting

- en cd/dvd

- få tak i et bilde fra moren hans fra en jul da han var liten og ram det inn :)

- deg selv med en sløyfe på =P

- hver dag kan du legge med fine jule sitater :)http://www.quotegarden.com/christmas.html

det var det jeg kom på sånn i farten :)

Skrevet
min ide til kjæresten (vi bor langt borte fra hverandre) er å ta bilde av meg i sexy julekostyme, og det blir dristigere og dristigere for hver dag :)

Wow, for en kul idé! Den skal jeg kopiere, hvis jeg noen gang blir sånn passe fornøyd med kroppen min igjen. (Tok aktbilder hos proff-fotograf og ga som morgengave til mannen for en del år siden, det var stor suksess, så en slik julekalender nå, mange år etter, vil nok også falle i god jord..). Men hvordan får du til å ta bra, sexy bilder av deg selv? Tør du å spørre noen flinke folk om hjelp til å ta slike bilder, eller har du trådutløser og fotopeil så du fikser det selv?

Skrevet

Jeg og en venninne skal lage glam-kalender med oss delv til kjærestene våre=) Så da tar vi bilder av hverandre=) Spør en god venninne=) Kan bli en morsom jentekveld=)

Skrevet (endret)
Wow, for en kul idé! Den skal jeg kopiere, hvis jeg noen gang blir sånn passe fornøyd med kroppen min igjen. (Tok aktbilder hos proff-fotograf og ga som morgengave til mannen for en del år siden, det var stor suksess, så en slik julekalender nå, mange år etter, vil nok også falle i god jord..). Men hvordan får du til å ta bra, sexy bilder av deg selv? Tør du å spørre noen flinke folk om hjelp til å ta slike bilder, eller har du trådutløser og fotopeil så du fikser det selv?

jeg får en vennine til å ta bilde :) men jeg hadde ikke hatt noe problem med å spørre noen proffe til å ta bilder, hadde jeg da hatt råd til det =P

og du trenger ikke å være fornøyd med kroppen din, kjæresten din liker deg nok akkuratt som du er =P jeg er ikke så fornøyd selv med kroppen, men får du den riktige vinkelen så ser det ikke så ille ut :)

et lite tips om du vil ha bildene tatt billig, gå inn på www.nordicface.no og meld deg inn der, der er det amatørfotografer som tar bilder som TFP (trade for portofolio) og du får tatt bilde av deg gratis, mot at fotografen får fotografere deg gratis, slik at det blir en slagt øving for dere begge. bare søk i området du bor i, og spør om de er innteresert i TFP og hvilke bilder du ønsker.

Dette har jeg vært mye med på, og er alltid veldig fornøyd :)

bare et lite tips ;P

Endret av fløtepia
Skrevet
jeg får en vennine til å ta bilde :) men jeg hadde ikke hatt noe problem med å spørre noen proffe til å ta bilder, hadde jeg da hatt råd til det =P

og du trenger ikke å være fornøyd med kroppen din, kjæresten din liker deg nok akkuratt som du er =P jeg er ikke så fornøyd selv med kroppen, men får du den riktige vinkelen så ser det ikke så ille ut :)

et lite tips om du vil ha bildene tatt billig, gå inn på www.nordicface.no og meld deg inn der, der er det amatørfotografer som tar bilder som TFP (trade for portofolio) og du får tatt bilde av deg gratis, mot at fotografen får fotografere deg gratis, slik at det blir en slagt øving for dere begge. bare søk i området du bor i, og spør om de er innteresert i TFP og hvilke bilder du ønsker.

Dette har jeg vært mye med på, og er alltid veldig fornøyd :)

bare et lite tips ;P

Tusen takk, Fløtepia! Topp tips! :)

Skrevet

Dersom han liker å spille spill går det an å kjøpe et brettspill (f.eks Settlers, Trivial Pursuit..) og fordele på maaange dager. Jeg har gjort det med min samboer tidligere, men nå tar alle spillene han så mye plass at han ikke får flere ;)

Skrevet

Du kan gi han en kasse pils med forskjellige juleøl kanskje om han er glad i øl da!

Det er plass til 24 øl i en kasse vet du ;)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Du kan gi han en kasse pils med forskjellige juleøl kanskje om han er glad i øl da!

Det er plass til 24 øl i en kasse vet du ;)

ok....du må være mann......men jo, han elsker juleøl:)

og det med bilder av seg selv naken: det burde jeg gjort for mange år siden når vi nettopp var blitt sammen:P men vi har jo alltids fotoshop:)

ooh, det er så mange gode ideer her:) selv kom jeg forresten på den dvd tingen til hun.. som laget den striptease/trene dvd`en...rett og slett øve inn et frekt trinn hver dag og vise frem:)

men jeg vet jo hva drømmegaven for mannen selv er: juleøl og blowjob i hver pakke. haha...........

Gjest pinkbunni
Skrevet

Lurer på det samme selv.

Vi har tenkt å bare ha en pakke hver søndag i advent, så flaxkalender resten av desember:)

("det er bedre med 4 ubrukelige ting, eller 24 ubrukelige ting" Jeg bor med grinchen!!!)

Blir jo mulighet til å bruke litt mer penger når det er 4 presanger istedenfor :)

Skrevet

Hva med å kjøpe litt nytt, sexy undertøy til deg selv, og så pakke det inn som gave til ham? ;)

Skrevet

Her må jeg følge med. Har virkelig behov for tips til billige gaver i pakkekalenderen. :)

Skrevet

ting til toalettveska:

Deo, hudkrem, ansiktskrem, tannbørste, tanntråd, tannskyll, tannkrem, hårgelè, barberblad/høvler, lypsyl... :)

Skrevet

I fjor pakket jeg inn små kort med ting vi kunne gjøre sammen i lekkert, gullfarget papir. "Filmleie - du bestemmer hvilken film", "spasertur i julegata", "kaffe i parken", "gløgg og pepperkaker", "se Polarekspressen (film)" etc. De dagene aktivitetene kostet penger, pakket jeg inn tilsvarende sum. F. eks så puttet jeg en femtilapp i "kaffe i parken" og "filmleie"-pakkene. Satt med kalender og planla hvilke dager det måtte bli noe som ikke tok så mye tid, og hvilke dager det passet med aktiviteter som tok mer tid, f.eks kino i helgene. Totalt sett ble det slett ikke dyrt, dels fordi mange av aktivitetene var gratis, dels fordi det er ting vi uansett ville kjøpt/gjort. Han ble ofte helt på gråten når han åpnet pakken sin :)

Skrevet

Genial tråd :) Det er ikke så lett å komme på 24 forskjellige ting nei...Ser at flere har nevnt lapper med aktiviteter ol. På Mic har de, eller hadde i fjor hvertfall, et hefte med kuponger der hver kupong handlet om noe romantisk eller litt kinky. Kan jo være et tips hvis man ikke vil lage selv eller bare for å få litt inspirasjon.

Gjest LanaLane
Skrevet

Kjempegod ide Sally! Vi har veldig ulike interesser, så lapper som "du kan velge film", "jeg skal se på deg spille Command and Conquer-og late som om jeg er interessert i 1 time", div kinky lapper som "du kan velge sted", "antrekk" etc.

Jeg reiser til Trondheim siste dagene før julaften, så de 5 siste dagene bør være noe håndfast og billig, tenkte bilde av oss to(men han er så utrolig kamerasky, finnes ikke noen!), en film han ønsker seg etc.

Flere som har gode forslag?

Skrevet

Jeg elsket ideen om å gi han et nytt bilde av meg hver dag, så med hjelp av en venn som er fotograf, så går jeg for den jeg. Noen som har noen gode forslag til ulike temaer for bildene? Gjerne masse ulike ideer, både morsomme, sexy, søte, koselige osv... :)

Skrevet

har nokon forslag her:

Julebrus og marsipan til første desember for å markere starten på advent :)

filmkveld

Kinotur

organisere julemannbaking med venner å kjente, det er veldig kjekt :)

lusiabakst?

exstra,flaks,lotto o.l

Kakao og boller mens dokke koser dokke med favorittprogrammet.

spasertur i julegata

ein spesiell kaffi type han liker(eller øl)

bokser

God middag

julevask(med ein positiv ting gjemt ein plass) da får dokke det ryddig og fint til jula samtidig :)

personleg gavekort på noko han liker(butikk eller masasje o.l)

blad, julehefte

parafyme, deodorant

Julepynt

Skjerf

Belte

Sokker

Eit stilig krus

Cd med favorittmusikken(til bilen)

andre småting til bilen

Mozartkuler

Ferrero roche.

det var det eg kom på i farta. kva dokke jenter kunne tenke dokke å få i ein slik kalender da?

Skrevet

Jeg skal lage adventskalender til min kjære for første gang i år. Den blir nok ganske kjedelig og forutsigbar er jeg redd, men både tid og penger er det litt lite av her hos oss, særlig i desember.

Annenhver dag skal han få et lite pent kort (hjemmelaget, går kjapt på pc) der jeg skriver noe om hvorfor jeg er så glad i han. Dette blir 12 "gaver".

De resterende 12 gavene hadde jeg tenkt å veksle mellom griseflaks-lodd (10 kr pr stk) og småsjokolader/julegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...