megseg Skrevet 30. oktober 2008 #1 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da sedr det ut som om vår tur er kommet... Har tatt to tester i dag, og begge viser positiv!!!!! Nå raser det en masse følelser rundt i kroppen!!! JEG ER GRAVID!!! Jeg skal bli tobarnsmamma!!! Om testen viser rett... Tror da det, jeg er trøtt, kunne sovet hele dagen!! Har murringer... Vondt i ryggen.., Puppene er større og ømme.. Ja, samme symptomene som jeg hadde med minsten!! Har hatt en mistanke et par uker nå da... Skal ringe dokteren i morgen å få time å få bekreftet det! Jeg er å glad! Sambo også.. Han har funnet ut hvordan vi skal si det til hans foreldre Hehe, han er så søt!! Jeg har egentlig lyst at hele verden skal få vite det nå!!! Men, det går jo ikke.. Om det stemmer, så er jeg 5+1 i dag.. Og jeg har termin 03.07.09.. Hmm, det er mine beregninger da Å herregud, jeg er så glad!! Jeg er Jeg har en baby i magen.. Minsten skal bli storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 30. oktober 2008 #2 Del Skrevet 30. oktober 2008 gratulerer Høres kjempekoselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 31. oktober 2008 #3 Del Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. november 2008 #4 Del Skrevet 2. november 2008 Gratulerer med klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå