IrmaAdele Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Idag har jeg fått brev fra sykehuset. Det gikk veldig fort. Bare 1 uke siden jeg var hos legen for å få henvisning til utredning. Brevet inneholdt henvisninger til diverse blodprøver. Skulle ta blodprøver 3 ganger i løpet av en syklus og fikk også resept på pergotime som jeg skulle ta samme måned som blodprøver. Det fulgte også med henvisning til sædprøve for sambo. Ble litt skremt egentlig for det skjedde så fort alt. Sto at vi skulle utføre blodprøver og sædprøve også skulle vi vel få innkalling igjen eller noe. Så det spørs jo hvor lang tid det tar da. Men det skjer jo i alle fall noe da. Det jeg lurer på er at sist gang jeg var hos legen (forrige torsdag) tok jeg noen blodprøver. Og skulle også komme tilbake neste fredag for å ta flere (pga syklusen). Men hvis jeg da skal byne å ta de blodprøvene som jeg fikk henvisning for fra sykehuset trenger jeg vel ikke ta de blodprøvene hos legen eller? Det blir i såfall ganske mye blodprøver i neste uke. Er selvfølgelig best å ringe lege/sykehuset og skal gjøre det. Men bare spør først her jeg.
Prada Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Sykehuset og legen utveklser ikke nødvendigvis blodprøvesvar. Og er du sikker på at de tester på akkurat det samme? Jeg ville møtt opp og tatt alt sammen. Utredning og behandling er full av blodprøver, så er bare å venne seg til venterommet...
pleiepike Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Etter bare 1. uke????? Hvilket sykehus er dette???
IrmaAdele Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 Etter bare 1. uke????? Hvilket sykehus er dette??? Jeg er sjokkert selv. Det er sykehuset på Lillehammer. Nå kan det jo hende at etter at vi har tatt disse prøvene tar det lang tid. For legen min sa at vi nok måtte vente noen måneder. Vi får se:)
Rosalie Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Et vennepar av meg gikk det sirkumsarium like raskt for, og de har brukt Riksen. Omtrent ikke ventet en dag i hele prosessen, de.
Gjest ønskebarn Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Et vennepar av meg gikk det sirkumsarium like raskt for, og de har brukt Riksen. Omtrent ikke ventet en dag i hele prosessen, de. Ja,sukk...venta i over et halvår vi nå:(urettferdig Og d selv om jeg går på medisiner som gjør det vanskelig for meg å bli gravid:(Trenger sansynlivis bare litt starthjelp(forhåpentligvis...)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå