Batteri Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg håper ingen med hjertetrøbbel klikker på den linken. Og jeg mener alvor.
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg håper ingen med hjertetrøbbel klikker på den linken. Og jeg mener alvor. Veldig enig.
Gjest Lille Bie Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg holdt seriøst på i svime av.
Gjest Gjest_mille_* Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg holdt seriøst på i svime av.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 æææææsj den var styyygggg. Ble kjemperedd. Skal ikke vise den til mamman min, for hun har hjerteproblemer.
Kakee Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg visste hva det var før jeg hadde sett to sekunder av den omtrent Har sett en del av de for å si det sånn. Hehe. Første gang jeg så en av de så skvatt jeg noe sykt!
Jane F. Skrevet 30. oktober 2008 #12 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Dette var ikke noe gøy!!! Jane lære seg å lese innlegg før klikke på link og ikke omvendt ... Nå tørr jeg ikke gå på do før jeg legger meg, og planelgger å avlyse halloweenpartyet til helgen. Det kommer sikkert folk utkledd som DET der!! :S Endret 30. oktober 2008 av Jane F.
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 herreguuuud!!! hater slike filmer!! uuuuh jeg skvatt så jeg holdt på å dette ned fra sofaen..
Gjest pinkbunni Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har lært meg å skru av lyden på pcen når jeg ser sånne filmer jeg ikke skjønner hva er Men har sett den før, men kjente hjertet banket fortere når jeg stresset me å lukke igjen vinduet!
Rimmern Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) 1. Det der begynner å bli litt vel slitent og oppbrukt nå. De fleste av oss, om ikke alle, aner vel uråd så snart det er et bilde eller en video hvor det ikke skjer noe på mange sekunder, men som du forventer det skal skje noe på. 2. Seriøst, så må man nesten være litt dust for å poste slike. Det er ikke tull det enkelte nevner her, med potensielle hjerteproblemer og faren ved dette. Ganske greit å være feig gjest når man skal gjøre slikt, selvsagt. 3. *GJESP* Endret 30. oktober 2008 av Rimmern
catty Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 er brått dum jeg... venta på å se noen holde på i et rom... ughh!!
angeleyes Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skvatt skikkelig jeg. Det der var ekkelt. Skrudde opp lyden siden jeg ikke hørte noe først og holdt på å sette hjertet i halsen når hylet kom.
Rotehøna_21 Skrevet 31. oktober 2008 #18 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har også lært meg å skru ned lyden på pcn da jeg klikker på sånne filmer. og det var visst ikke så dumt nei....
Gjest pinkbunni Skrevet 31. oktober 2008 #19 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har også lært meg å skru ned lyden på pcn da jeg klikker på sånne filmer. og det var visst ikke så dumt nei.... Du er like smart som meg du
Gjest Gjest_Heart_* Skrevet 31. oktober 2008 #20 Skrevet 31. oktober 2008 2. Seriøst, så må man nesten være litt dust for å poste slike. Det er ikke tull det enkelte nevner her, med potensielle hjerteproblemer og faren ved dette. Ganske greit å være feig gjest når man skal gjøre slikt, selvsagt. Underskriver den der altså! Slike innlegg er IKKE morsomme for folk som har hjerteproblemer el lign. eller for slike som meg som har en fantasi verre enn en kunstner og som absolutt ikke liker å bruke den, og som i tillegg er LIVENDE redd for mørket og hus!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå