Gå til innhold

Venter på pakken siden 30.september

Anbefalte innlegg

Gjest lilla=)
Skrevet

Hei=)

Som overskriften sier, så har jeg bestilt hårpleie produkter til verdi av 700 kr.

Bestilte de fra internetsiden "gents" og fikk ikke varene hjem ennå.

Jeg har kontakta de mange ganger.

Svaret først var at de mangla varene på lagret og de bare glemte min besilingen. De beklaga og skrevet at jeg skal få alt til neste uka. Det har gått mange daga og jeg ser ingenting i postkassa. Sendte mail en gang til og fikk svar:

" skal jeg sende deg dem en gang til, jeg vet ikke hva som ikke fungerer. Varene fra forsendelse nr 2 burde ha kommet frem nå! Disse skal du ha i löpet av uken! " fikk ingienting likevel, trodde at de fikk feil adressa. Skrevet igjen og fikk svar:

"Ja, det er rett adresse ! Den siste (nr 3) forsendelsen ble sendt fra oss 23/10 og skal vaere hos deg i begynnelsen av neste uke. Det er meget trist at du ikke har fått de förste forsendelserne"

Fikk ingienting ennå, skrevet mail til dem om å få sporingsnummer, og sånn svar fikk jeg i dag:

"Beklager men vi sender dem uten sporing, slik at vi har ikke noe nummer på dem. Vi skal pröve å finne orsaken til at de ikke kommer frem. Flott hvis du snakker med dem på posten, slik at det ikke står noe feil på deg hos dem"

Jeg ringte tollposten og de sa at varene kan ikke ble sendt uten sporingsnummer, og de ikke finner navnet mitt. Posten heller ikke finner noe pakke til meg.

Vet ikke hva skal jeg gjøre. Bestilte den 30. september bare hårpleieprodukter og fikk ikke noe ennå. De sendte tre ganger som de sa. Rart at jeg ikke har fått noe ennå.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei=)

Som overskriften sier, så har jeg bestilt hårpleie produkter til verdi av 700 kr.

Bestilte de fra internetsiden "gents" og fikk ikke varene hjem ennå.

Jeg har kontakta de mange ganger.

Svaret først var at de mangla varene på lagret og de bare glemte min besilingen. De beklaga og skrevet at jeg skal få alt til neste uka. Det har gått mange daga og jeg ser ingenting i postkassa. Sendte mail en gang til og fikk svar:

" skal jeg sende deg dem en gang til, jeg vet ikke hva som ikke fungerer. Varene fra forsendelse nr 2 burde ha kommet frem nå! Disse skal du ha i löpet av uken! " fikk ingienting likevel, trodde at de fikk feil adressa. Skrevet igjen og fikk svar:

"Ja, det er rett adresse ! Den siste (nr 3) forsendelsen ble sendt fra oss 23/10 og skal vaere hos deg i begynnelsen av neste uke. Det er meget trist at du ikke har fått de förste forsendelserne"

Fikk ingienting ennå, skrevet mail til dem om å få sporingsnummer, og sånn svar fikk jeg i dag:

"Beklager men vi sender dem uten sporing, slik at vi har ikke noe nummer på dem. Vi skal pröve å finne orsaken til at de ikke kommer frem. Flott hvis du snakker med dem på posten, slik at det ikke står noe feil på deg hos dem"

Jeg ringte tollposten og de sa at varene kan ikke ble sendt uten sporingsnummer, og de ikke finner navnet mitt. Posten heller ikke finner noe pakke til meg.

Vet ikke hva skal jeg gjøre. Bestilte den 30. september bare hårpleieprodukter og fikk ikke noe ennå. De sendte tre ganger som de sa. Rart at jeg ikke har fått noe ennå.

Hva skal jeg gjøre?

jeg vet ikke hva du skal gjøre. men hvis du betalte med kredittkort og du har blitt lurt er det kredittselskapets sitt ansvar og du får pengene igjen av de..

Skrevet

har samme problem..har ikke sett noe til nautrogena hudpleie produktene jeg bestilte fra en amerikansk side medshopexpress. den 26 september. vet ikke om de er seriøse?!

fikk svar på mail at det pleier å ta litt tid (de sender vist men deuche post, noen med erfaring med frakt med de?) skjønner ikke at akuratt disse skal være så treige..

søsteren min beroliget meg og sa det tok 5 uker med hennes forsendelse, men det var noen helt andre produkter og selgere..

får håpe det kommer! selv om jeg tviler litt på det!!

Skrevet

typisk at de skylder på at det er tapt i posten mens de i virkeligheten aldri har sendt produktene..lureri!!

Gjest lilla=)
Skrevet

Skal jeg be dem å sende meg penger tilbake?

Jeg er litt redd at de vil nekte å gjøre det.

Skrevet

du kasn jo prøve. sender de e post men får bare en bekreftelse på at de har fått spørsmålet men intet virkelig svar på henvendelsen. tror nok de pengene er tapt. anbefaler INGEN å handle på medshopexpress.com vertfall.

Skrevet

Må bare nevne at det hender at ting tar lang tid, spesielt fra utlandet. Ventet godt over en måned en gang, husker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...