Gå til innhold

hvordan forholde seg til en kollega med fryktelig sinne?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

hvordan skal man forholde seg til en person med et voldsomt sinne på jobben???

prøver å trå forsiktig, men det kommer slike uvarslede klikk- tendenser for bitte små bagateller.. gruer meg til å gå på jobb... syns det er så ekkelt å samarbeide med slike..

gruer meg til å ta det opp, i fare for at han klikker mer. vi skal ha et møte snart. men vet ikke hva jeg skal si... man han har rett på å føle seg forbanna for jeg skal ikke si hva han skal føle og ikke i gitte situasjoner, men hvordan gi forslag på å håndtere dette? og hvordan snakke med slike som klikker lett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke mulighet for å ta opp dette med sjefen din i stedet for å ta det i fellesskap eller at du må si fra direkte til han som blir sint? Det kan hende noen på arbeidsplassen er bedre kvalifisert enn deg til å ta en samtale med ham. Du kan si at det går utover samarbeidet og arbeidshverdagene når det blir sånn, jeg skjønner godt at du synes det er ubehagelig.

Skrevet

Du kan ta det opp med verneombudet på jobben din, så skal de ta dette videre til sjefen din.

Og da er det sjefen, verneombudet som skal ta dette opp med den det gjelder.

Håper det ordner seg :) Lykke til!

Skrevet

I selve situasjonen ville jeg sagt at at "jeg snakker med deg når du er roligere", så ville jeg gått.

Hver gang.

Kanskje vedkommende da innser at h*n oppfører seg på en måte som ikke er ok.

Skrevet (endret)

Tipset til Nabodama, synes jeg hørtes greitt ut. Ellers så er dette noe arbeidsgiver/avdelingsleder må ta tak i. Man skal ikke måtte grue seg til å gå på jobb. Hvis ikke dette kan "fikses", så må du bare begynne å se deg om etter noe annet, ellers kommer du til å ende opp som et nervevrak.

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...