Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke om jeg legger denne tråden i riktig forum. Er ny her.

Jeg har noen spørsmål ang. antipermanent. Jeg har krøllete/krusete hår. Er det noen her som har prøvd det med "samme" hårtype? Hvordan funket det? Er det noen som vet om det er noen i østfold som gjør det? Hvor mye koster dette?

Takker masse for svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg vet ikke om jeg legger denne tråden i riktig forum. Er ny her.

Jeg har noen spørsmål ang. antipermanent. Jeg har krøllete/krusete hår. Er det noen her som har prøvd det med "samme" hårtype? Hvordan funket det? Er det noen som vet om det er noen i østfold som gjør det? Hvor mye koster dette?

Takker masse for svar :jepp:

jeg betalte dyrt for dete og det fungerte veldig dårlig, de gjorde det to ganger for jeg gikk tilbake da det ikke var noen endring. det kom seg litt, men forsatt krøller.. jeg hadde ikke så mye krøller en gang..

jeg tok heller antipermanent hjemme, brukte vanlig butikkpermanent, men istedet for å ta i rullene bare greide jeg håret i tyve min. funket veldig mye bedre!! og kostet 100 kr! så det var min erfaring :)

Skrevet
jeg betalte dyrt for dete og det fungerte veldig dårlig, de gjorde det to ganger for jeg gikk tilbake da det ikke var noen endring. det kom seg litt, men forsatt krøller.. jeg hadde ikke så mye krøller en gang..

jeg tok heller antipermanent hjemme, brukte vanlig butikkpermanent, men istedet for å ta i rullene bare greide jeg håret i tyve min. funket veldig mye bedre!! og kostet 100 kr! så det var min erfaring :)

Hva heter dette du brukte da? Ble håret ordentlig rett? Hva slags butikk får man kjøpt det i?

Tusen takk for svar, forresten=)

Skrevet
Hva heter dette du brukte da? Ble håret ordentlig rett? Hva slags butikk får man kjøpt det i?

Tusen takk for svar, forresten=)

husker ikke nøyaktig hvilken jeg brukte.. hmm kanskje polly? men det er jo egentlig ikke så nøye :) det ble veldig veldig rett syns jeg, men jeg var så dum at jeg dusjet dagen etter så det ødela nok litt.. ville ventet et par dagr med vaske håret etterpå. du får hvertfall kjøpt det på cubus, spar kjøp og vita skkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...