Selma83 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vil bleke tennene mine snart, vil ha et skikkelig colgateglis. Noen anbefalinger? Nettbutikker? osv Jeg vil ikke betale over 400 kr for pakken. takk takk
Gjest Gl@mB@be Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror ikke du skal ha for høye forventninger til slike pakker. Selv gelen og blekeskinnene jeg fikk hos tannlegen funka ikke noe særlig..
hufsa! Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Huff nei tenk deg om 2 ganger.Vennina mi gjorde detta med ett merke som skulle være så bra men ho måtte jo passe på alt ho drakk.Glemte seg og drakk rødvin og så ikke ut i kjeften.Rådfør deg med tannlege..Kunne tenkt meg å gjort det men da vil jeg heller legge meg opp penger å gjore det hos tannlegen..
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 jeg handler tannkrem med peroxider og white crest hos dentist.net i usa . hurtig levering.og de stripsene virker.tar jo litt tid da.men ikke kjøp av den sterkeste,
Selma83 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 jeg handler tannkrem med peroxider og white crest hos dentist.net i usa . hurtig levering.og de stripsene virker.tar jo litt tid da.men ikke kjøp av den sterkeste, når jeg tenker meg om så er det ei venninne av meg som ofte er i USA og kjøper sånne strips, og hun har veldig fine hvite tenner. alt er farlig hvis man overdriver med bruken, så jeg skal nok passe meg og jeg drikker ikke rødvin, så ingen fare for røde tenner hehe
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 jeg har hørt at slike "gjør det selv blekningsmiddel" sliter sykt på emaljen.. etser vekk hele tannstellet! :/
Ce'Nedra Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ville ikke brukt sånt noe. Hvis jeg skal gjøre det igjen, blir det hos tannlege. Jeg brukte Crest Whitestrips. Joda, de funker, men tannkjøttet mitt trakk seg oppover, og det har ikke gått tilbake Anbefales ikke!
Gjest Gjest_CHANELine_* Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har prøvd,og det funker ikke i det hele tatt.Bare juks og bedrag.Styr unna. Men jeg er kitt nyskjerrig på de stripsene.Hvor får man tak i den på nett?
Ce'Nedra Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Du får kjøpt dem på Ebay, og de funker når det gjelder bleking. Men er ikke kult å få hestetenner når tannkjøttet trekker seg oppover.
Gjest Pupsilure Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bruker Opalescence 15 %. Kjempefornøyd! Har kritthvite tenner.
Gjest Gjest_CHANELine_* Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bruker Opalescence 15 %. Kjempefornøyd! Har kritthvite tenner. Hvor får du tak i dette?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #13 Skrevet 31. oktober 2008 jeg har hørt at slike "gjør det selv blekningsmiddel" sliter sykt på emaljen.. etser vekk hele tannstellet! :/ Sliter ikke mer på tennene en et glass cola.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 Hvor får du tak i dette? dentist.net iusa . selger både sprøytene og tannkremen.
Rexina Skrevet 31. oktober 2008 #15 Skrevet 31. oktober 2008 Å, Opalescence er det samme som mamma bruker, ser det ut som. Selv om hun kjøpte sine hos tannlegen. Lignet veldig på de samme sprøytene i hvert fall. Og hun har også hvite perfekte tenner:) Men det ser naturlig ut på henne da, ikke blendahvite:P
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #16 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bruker Opalescence 15 %. Kjempefornøyd! Har kritthvite tenner. Er det tannkremen eller de sprøytene du bruker? Jeg vil også ha kritthvite tenner...
Gjest Pupsilure Skrevet 31. oktober 2008 #17 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, tannlegen i norge bruker opalescence Bruk sprøyter, og blekeskinner. Tannkremen er også veldig fin!
Gjest Sandbekken Skrevet 31. oktober 2008 #18 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) hmm til deg som mener tannbleking er like u/skadelig som cola: Denne vidunderkuren skal nå faktisk etse på emaljen for å få den hvitere. det er nok litt mer heftig enn cola(men brus er jo som alle vet utrolig skadelig for tennene, og jeg hadde ikke gått med på å smøre cola ut over tennene for så å ligge å vente på etsingen) sorry bare mitt syn på saken Endret 31. oktober 2008 av Sandbekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå