Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det står mye om mascara her inne, men folk anbefaler så mye forskjellig at jeg vet ikke hva jeg skal velge og kjøpe...

Har til nå prøvd Max Factor Masterpiece (vanlig og Max), Maybelline Great Lash, HR Lash Queen Feline Blacks og Maybelline Define-A-Lash Volume. Har vært fornøyd med alle utenom sistnevnte. Den beste syns jeg har vært Max Factor Masterpiece Max.

Men det jeg da lurer på er om jeg går glipp av noe? Finnes det en mascara der ute som slår disse og gir fantastiske vipper? Hvilken mascara kjøper du om igjen og om igjen? Hva synes dere om f.eks. Dior sine (Iconic, Backout osv.)?

Er det forresten noen som vet om mascaraen til H&M er god, og om den finne i svart?

Og en siste ting: kaster dere alltid mascaraen etter 6mnd, selv om det er mascara igjen?

Det ble mye, dette... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker denne fra Yves Saint Laurent Aquaresistant Mascara #01 Noir Plongee 7.5ml/0.2oz

Den er ganske dyr hvis du skal kjøpe den i en kosmetikkbutikk i norge, så kjøp den på nettet eller på taxfree. Da koster den rundt 200 kr.

Jeg fikk den anbefalt av ei som jobbet i kosmetikkavdelingen på Gardermoen. Jeg spurte: Jeg vil ha den beste maskaraen du vet om....og wooooops så fikk jeg denne. Og det har endt opp med at jeg har brukt den i snart 3 år, super happy. Den er best!

Jeg kaster mine til de er tomme, og jeg bruker dem hver dag, så vet ikke om det er snakk om 6 mnd....

Skrevet
Jeg bruker denne fra Yves Saint Laurent Aquaresistant Mascara #01 Noir Plongee 7.5ml/0.2oz

Den er ganske dyr hvis du skal kjøpe den i en kosmetikkbutikk i norge, så kjøp den på nettet eller på taxfree. Da koster den rundt 200 kr.

Jeg fikk den anbefalt av ei som jobbet i kosmetikkavdelingen på Gardermoen. Jeg spurte: Jeg vil ha den beste maskaraen du vet om....og wooooops så fikk jeg denne. Og det har endt opp med at jeg har brukt den i snart 3 år, super happy. Den er best!

Jeg kaster mine til de er tomme, og jeg bruker dem hver dag, så vet ikke om det er snakk om 6 mnd....

Hørtes bra ut! Den skal jeg sjekk ut :)

Skrevet (endret)

Jeg kommer alltid tilbake til Lancome Hypnose som ikke drysser.

Ysl lager bra resultat, men den drysser utover dagen noe som er dumt. I tillegg har maskaraen parfyme(!?) i seg.. det har jeg aldri forstått meg på skal være nødvendig :)

Endret av Nemesis
Skrevet

Diorshow Iconic er for tiden den beste jeg har prøvd.

Gir flotte buede og lange vipper hos meg i allefall. Bruker Model co elektrisk vippetang i tillegg.

Det fine er at mascaraen sitter som støpt.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet
Har du prøvd diorshow? I såfall, syns du denne er bedre?

nei den har jeg ikke prøvd. er dior sin bedre?

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
nei den har jeg ikke prøvd. er dior sin bedre?

Aner ikke, for jeg har ikke prøvd den du skrev om :ler: Men jeg har brukt dior sin i flere år nå, for da jeg kjøpte den var det den beste jeg hadde prøvd til da. Så har liksom ikke sett noen grunn til å prøve andre merker :)

Skrevet

når man er fornøyd så er det vel ikke noe vits å bytte :biggrin:

men den dior sin, er den veldig holdbar? for jeg har kontaktlinser og liker å klø meg i øya hele tiden, så må ha en maskara som tåler litt trøkk :)

og jeg er åpen for å prøve noe annet også =)

Skrevet
Jeg har prøvd mange mascaraer, men ender alltid opp med Kanebo 38 degrees. Den med stor børste.

Best, best, best!!!

Enig :)

Brukte den leenge, før jeg gikk over til clinique lash-power.

Syns de er like enkle å påføre begge to.

Ingen av de gir noen klumper! Jeg har veldig lange øyenvipper og har hatt litt problemer med at jeg har fått klumper av andre mascarer, men ikke med disse!! :)

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Hvis du vil være snill med lommeboka bør du kjøpe Max Factors masterpiece max, den er som Jan Thomas sier, helt fantastisk! Jeg liker som de fleste andre godt Diorshow. Diors mascaraer er på et helt annet prisnivå enn Max Factors, men Dior-maskaraer varer også en god del lengre.

Maskaraen jeg har sluttet meg til er ID-mascaraen "Tease". Så hvis du er opptatt av at vippene dine skal være sunne i tillegg til vakre, er denne et sikkert kjøp! Mange tror at mineralmaskaraer gir slappe øyenvipper, ettersom det ikke er kjemikalier i dem, men jeg synes de funker strålende!

Skrevet

Jeg liker DiorShow og Masterpiece Max. Kjøper alltid ny mascara etter ca 3 mnd - da de begynner å bli tørre og klumpete.

Skrevet

Kanebo 38° er min evige favoritt!

Men hvordan i all verden får man en mascara til å vare i seks måneder...? :hakeslepp: Jeg bruker stort sett mascara hver dag, og da må den byttes etter 2-3 måneder (det er masse igjen, men den blir jo tørr - kan til nød forlenge levetiden noe ved å holde den under varmt vann noen minutter slik at den på en måte smelter igjen).

Skrevet

Chanel - imitable

Helt klart den beste for mine øyevipper. Har gummibørste, og det er bare helt genialt.

Skrevet
Chanel - imitable

Helt klart den beste for mine øyevipper. Har gummibørste, og det er bare helt genialt.

Enig. Den er kjempegod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...