mari4ever Skrevet 2. november 2008 #21 Del Skrevet 2. november 2008 På grunn av hensyn til dyret da? Jeg skiller for min del mellom pels og skinn. Pels syns jeg er en uting og er heller ikke glad i fusk. Skinn har jeg ingen problem med og da varierer det fra plagg til plagg om det er fint eller stygt. ville aldri gått med pels fordi det uansett ikke er pent og det er et drept dyrt du bærer på. utrolig harry ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #22 Del Skrevet 2. november 2008 ville aldri gått med pels fordi det uansett ikke er pent og det er et drept dyrt du bærer på. utrolig harry ja Det er utvilsomt veldig populært med fuskpels denne høsten/vinteren. Ser massevis av jenter på universitetet som går med det. Synes det er tøft, ikke harry! Men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Irina_* Skrevet 3. november 2008 #23 Del Skrevet 3. november 2008 Fuskepels er da ikke det noe i veien med. Jeg går med det. Men nå kan vi slappe litt av, for veldig mange designere er imot ekte pels og lager ikke dette. Jeg er modell og tilhører et selskap som er imot ekte pels. Finnes uenderlige med slike. Hadde eldre damene sagt "Nei, nå er jeg ikke like kampklar lenger og orker ikke å være sprø lenger, så jeg tar på meg pelsen" tror jeg det er noe galt med vedkommende. Jeg er motstander av pels, men uekte er da bare et slags stoff/tilbehør på en jakke i likhet med en spenne eller knapp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 3. november 2008 #24 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg synes fuskepels er helt ok. Dyrene holder varmen ved hjelp av pels, så hvorfor ikke herme? Men jeg er enig med tidligere innlegg om at resten av antrekket må passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå