Gå til innhold

Noen som er kjent på Hovden?

Catus

Anbefalte innlegg

Jeg, mannen og lille Junior på 6 mnd har fått tilbud om å låne ei hytte på Hovden om et par uker. Vi har aldri vært der og er ikke kjent. Vi er heller ikke glade i å gå på ski, dessverre. Katastrofer med ski på beina begge to. :sjenert:

Det jeg da lurer på er om det er mulighet for andre aktiviteter enn skigåing på Hovden? Det må som sagt passe å ta med seg en baby.

Det hadde vært ypperlig dersom det f.eks var mulighet for gåturer i fjellet i stedet for ski, men det er kanskje såpass med snø der nå at det er umulig?

Noen som kan hjelpe en stakkars uvitende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere kan ta en tur på folkemusikkonsert med unge tradisjonsbærere, gå turer, dra i badeland/SPA eller bare nyte den flotte naturen fra hyttevinduet mens peisen knitrer. Hovden i Setesdal anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Badeland er notert, og nyte naturen er jo en selvfølge. :)

Du nevner gåturer. Er det sånn at det er ryddet vei for gåturer i fjellet, eller er det for mye snø der til det nå? Uansett er det kanskje andre veier å spasere på, som ikke nødvendigvis kvalifiserer til "fjelltur?" *har virkelig ikke peiling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant! Her

Fant ut av at de leier ut truger, og det er sikkert ypperlig å bruke dersom det er mye snø.

Google er visst en fin ting.. :sjenert:

Men tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Herman_*

Du burde ringe Setesdølen og høre hva som skjer i Bykle og Valle, det kan hende det er flere bra arrangement på gang. Hovden er også ski- og folkemusikkparadis, samt at de har sin egen Setesdalsakevitt. Maten er tradisjonsmat fra heiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...