Catus Skrevet 30. oktober 2008 #1 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg, mannen og lille Junior på 6 mnd har fått tilbud om å låne ei hytte på Hovden om et par uker. Vi har aldri vært der og er ikke kjent. Vi er heller ikke glade i å gå på ski, dessverre. Katastrofer med ski på beina begge to. Det jeg da lurer på er om det er mulighet for andre aktiviteter enn skigåing på Hovden? Det må som sagt passe å ta med seg en baby. Det hadde vært ypperlig dersom det f.eks var mulighet for gåturer i fjellet i stedet for ski, men det er kanskje såpass med snø der nå at det er umulig? Noen som kan hjelpe en stakkars uvitende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Del Skrevet 30. oktober 2008 Dere kan ta en tur på folkemusikkonsert med unge tradisjonsbærere, gå turer, dra i badeland/SPA eller bare nyte den flotte naturen fra hyttevinduet mens peisen knitrer. Hovden i Setesdal anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk for svar! Badeland er notert, og nyte naturen er jo en selvfølge. Du nevner gåturer. Er det sånn at det er ryddet vei for gåturer i fjellet, eller er det for mye snø der til det nå? Uansett er det kanskje andre veier å spasere på, som ikke nødvendigvis kvalifiserer til "fjelltur?" *har virkelig ikke peiling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg fant, jeg fant! Her Fant ut av at de leier ut truger, og det er sikkert ypperlig å bruke dersom det er mye snø. Google er visst en fin ting.. Men tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Herman_* Skrevet 31. oktober 2008 #5 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du burde ringe Setesdølen og høre hva som skjer i Bykle og Valle, det kan hende det er flere bra arrangement på gang. Hovden er også ski- og folkemusikkparadis, samt at de har sin egen Setesdalsakevitt. Maten er tradisjonsmat fra heiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå