Gå til innhold

Dyrt utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kun leie av hytte og middag som er inkludert ja. Vi var 10 stykker som var invitert, så det er nok en flott hytte. Men det hjelper ikke det, rett før jul så har vel de fleste masse andre ting å bruke pemger på. Jeg personlig har ihvertfall det, og de 900 kronene er bare toppen av isfjellet av hva denne kvelden hadde kommet til å koste totalt. Vi skal møtes på en pub først, og der må vi jo betale drikke selv. I tillegg skal jo dama ha en slik gjette-gave, i tillegg til gaven til bryllupet. Blir sikkert et par tusen totalt.

Men jeg har bestemt meg for å si nei, jeg kan ikke la dette gå på bekostning av familiens jul, og gaver til datteren min osv.

Så da må de andre som sitter litt bedre i det økonomisk bla opp med enda flere hundrelapper for å dekke leien av denne hytta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du blir mest fornøyd med det valget du har tatt nå! Man må tenke på seg selv og egen situasjon før en slik begivenhet.. Moro å være med på, men ikke for enhver pris!

:)

Skrevet
Tror du blir mest fornøyd med det valget du har tatt nå! Man må tenke på seg selv og egen situasjon før en slik begivenhet.. Moro å være med på, men ikke for enhver pris!

:)

Så sant, så sant :-)

Har fått vite nå at det er flere som har meldt avbud. Kanskje forloveren vil revurdere opplegget nå. Og kanskje vi andre,som har kjent bruden siden vi var små, kan få være bittelitt med på planleggingen. *håpe håpe* Men tror ikke det skjer altså.

Skrevet

Sier dere fra at dere melder avbud pga prisen? I det forrige utdrikningslaget jeg var i foreslo forloveren en aktivitet som ville økt prisen med noen hundrelapper, og lurte på om det var ok. Da sa flere av oss at det føltes litt dyrt (flere måtte reise halve landet rundt i tillegg), og hun endret kjøreplanen uten noe styr :) Jeg synes det virker litt "bortkasta" å leie en kjempedyr hytte (det høres jo nesten ut som hytte med jaktterreng midt i jakta :ler: ) om det ikke skal skje noe spesielt... én ting er hotell med spa eller noe sånt, men hytter kan man jo leie billigere og likevel ha det fint.

Skrevet

Vi hadde hele gildet hjemme hos en av veninnene. Like koselig det, og mye billigere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...