Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tåpelig
Skrevet

Dama slo opp for noen uker siden på en tekstmelding. Og det etter å ha vært sammen i 3-4 måneder. Og det uten at jeg føler jeg har vært slem eller gjort noe galt. Og siden har hun ikke ville pratet om det, ei heller kontaktet meg. Bare vært avisende. Føler jeg ikke fortjener dette.

Jeg trodde man kunne gjøre det når man er 14 år å gjøre det slutt på sms - men så er jo hun ikke tennåring lenger.

Noen andre som har erfaringer med å slå opp på denne måten?

Føler dette er utrolig dårlig gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja , det er helt klart dårlig gjort å slå opp per sms !

Jeg har imidlertid gjort dette selv ved en anledning , men "forholdet" var ikke så veldig seriøst .

Skrevet

Jeg syns at det er helt greit å slå opp på sms når et forhold kun har vart noen få måneder. Sannsynsligvis var det ikke noe særlig til forhold heller. Du la sikkert mer i det enn hun.

Skrevet

Synes det er helt greit jeg. Da slipper man at noen sitter og sutrer og hyler i flere timer, og bønnfaler deg om forklaringer som du må finne opp for ikke å såre vedkommende unødvendig.

På en slik måte så er det ingen krangling eller diskusjon. Å spørre noen om hvorfor er helt bortkastet. Da får du en standard "Det er ikke deg men meg" uttalelse som er helt borti natta.

Hva er poenget med å tvinge frem noe slikt?

Hun ville ikke være sammen med deg lenger, End of story.

Gå videre og glem henne. Det varte jo bare noen måneder.

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg har blitt dumpet på den måten en gang. Det er en helt forferdelig måte å dumpe noen på, det er lett å føle at man er veldig lite verdt i slike situasjoner siden den som slår opp ikke gidder å gjøre det ansikt til ansikt. Men jeg fant ut at det er han som var drittsekk, ikke jeg som er mindreverdig.

Det er jo mulig hun ikke likte tanken på å se deg såret og derfor sendte sms?

Skrevet

det sier iallfall litt om henne... megafeigt.

Skrevet

Det er feigt!

Mest sannsynlig ville hun ikke såre deg ansikt til ansikt, men jeg er av den typen som mener at man hvertfall fortjener en forklaring!

Skrevet

Det finnes dessverre en del sånne feige mennesker rundt omkring. Jeg kjenner en som fikk "oppsigelsen" fra samboeren på sms. Etter flere år sammen. Man kan i hvertfall si det sånn at sånne mennesker har man ikke særlig respekt for etterpå. :riste:

Skrevet

Gud bedre, så feigt og umodent!

Skrevet

I dagens samfunn så er det jo ingen jenter som tør fortelle sannheter ansikt til ansikt. Trodde dere visste det jeg?

Skrevet
I dagens samfunn så er det jo ingen jenter som tør fortelle sannheter ansikt til ansikt. Trodde dere visste det jeg?

Vel, det skal man passe seg for. Det kan ende med unge!

Skrevet

Jeg har blitt dumpet på både sms (ble sammen igjen) og msn (ble ikke sammen igjen), av en og samme mann. Han klarte bare ikke å kommunisere... så han måtte skrive det...

Skrevet

Jeg ble dumpet på den måten - av en mann - for noen år siden, så det er nok ikke bare jentene nei!! :opplyser:

Jeg husker jeg syns det var så håpløst banslig at jeg bare lo av det. Gadd ikke bli verken sur eller lei meg. Loooser!!

Skrevet

Jeg har blitt dumpa:

1) per SMS

2) per telefon

Begge av samme person. Drittfyr.

Skrevet

Feigt og umodent, du kan helt sikkert finne deg noe bedre :)

Skrevet

Jeg syns det er best å gjøre det ansikt til ansikt, men det verste av alt er jo når personen ikke sier i fra, men bare slutter å kontakte deg, ikke svarer på sms, msn eller når du ringer.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Gjest tåplig
Skrevet
Det er feigt!

Mest sannsynlig ville hun ikke såre deg ansikt til ansikt, men jeg er av den typen som mener at man hvertfall fortjener en forklaring!

det kan vel stemme ja, men særdeles feigt allikevel.

vi hadde det flott sammen og vi var veldig glade i hverandre og så får jeg plutselig en slik beskjed, og det synes nå som hun ikke vil ha noe mer med meg å gjøre.

ellers sporer temaet endel av ser jeg ja :-)

Skrevet

Kjære TS

Min eks slo opp med meg på sms, det var i tillegg klokka 3 om natta og han var full. Eg syntes det var utrulig feigt og umodent gjort. Eg hadde ingen følelsar for han lenger, men rakk ikkje å sei det. Og når det gjelder eksen din; det er ho som har eit problem ikkje du. Du skal vera glad for at det ikkje gjekk lenger tid før du fekk sms'en. Og husk; alle er ikkje like.

Skrevet

Jeg er en av disse feige personene som har gjort det slutt med noen på sms.

Dette fordi jeg var sammen med en mann som ikke hadde helt kontroll på temperamentet sitt, og å gjøre det slutt ansikt til ansikt var en risiko jeg ikke ville ta.

Nå synes jeg ikke det er noe greit å gjøre det på den måten, og gjør ellers slike ting ansikt til ansikt selv om det er ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...