Gå til innhold

Penisring

Gjest LittleLies

Fremhevede innlegg

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg vil gjærne høre deres erfaringer med penisringen!

Er det virkelig en vidunderdings?

Jeg for min del synes det er litt rart og unaturlig, den stopper jo blodomløpet, og da blir penis kald! (eller var ringen bare for liten?)

ja ja.. nå er jeg spent på å høre hva andre har erfart.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil gjærne høre deres erfaringer med penisringen!

Er det virkelig en vidunderdings?

Jeg for min del synes det er litt rart og unaturlig, den stopper jo blodomløpet, og da blir penis kald! (eller var ringen bare for liten?)

ja ja.. nå er jeg spent på å høre hva andre har erfart.. :)

Den kan bli marginalt tykkere og hardere, men kan også stoppe opp blodomløpet hvis det blir for stramt.

Det finnes så mange typer på markedet. Kanskje prøve en annen?

Ideelt sett skal ringen redusere blod ut av penisen og beholde det som kommer inn. Mao nedsatt sirkulasjon, men ikke noe problem i kortere perioder.

Blir penisen fort kald er den sannsynligvis altfor stram.

Gjest Gjest_Putte_*
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med penisringer, men det er viktig å finne en som ikke strammer for mye men heller ikke for lite. Med riktig ring blir kuken min betydelig tykkere og hardere. Det blir også lettere å holde igjen orgasmen. Pass imidlertid på å ikke ha den på for lenge om gangen. Selv bærer jeg den maks en time på full gass. Jeg bruker stort sett ring på sambos oppfordring, for hun liker den ekstra tykkelsen. Kan trygt anbefales.

Skrevet

Hvis ringen går lett på, er den for stor. Hvis den går på med litt besvær og litt glidemiddel, er den passe. Er penisringen for liten, er den "umulig" å få på!

Med penisring blir penisen både hardere, tykkere og mer følsom! Men en penisring hjelper ikke mot for tidlig sædavgang! For når partneren blir trangere enn noensinne før, og pikken er hyperfølsom, kan det fort gå galt hvis mannen ikke har lært seg å kontrollere sin utløsning………..

Penisringen er ikke noen vidunderdings, men den kan gi en ”ny” følelse som er vel verd å prøve. :yvonne:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg for min del vil påstå at dette er en "vidunderdings". Kjæresten min bruker den ganske ofte, og den gjør utstyret hans hardere, noe iallefall jeg merker veldig godt og har en stor glede av.

Men om penis blir kald så vil jeg tro du har en litt trang ring.

Skrevet

Penis blir kald....

Hørtes skummelt ut!!

Det hender vi bruker en slik ring, men har ikke opplevd det du skriver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...