Gå til innhold

JKDress..

Gjest Gjest_Mia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg har bestilt en kjole fra JKDress, nå har jeg betalt og svart på diverse spørsmål om farger og så videre, fikk svar tilbake om at det var OK for noen dager siden.

Men får man ikke noen form for ordrebekreftelse? Eller sender de en mail når kjolen er ferdig/ sendt?

Og hvordan kan jeg forvente at kjolen er i forhold til bildene?

Jeg har bestilt en kjole med en del detaljer, blant annet en hvit blomst i siden, og vil gjerne at den skal være identisk med den som er vist på bildet.

Vet det er en del av dere der inne som har kjøpt kjoler derfra, og håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har ikke bestilt kjole derfra, men vi bestilte dressen til kjære fra JKDress. Etter noen mailer frem og tilbake om størrelser og sånt ble det stille en liten stund før jeg fikk mail om at den var sendt, med sporingsnummer. Det gikk kjempefort, både å lage dressen, og sendingen av den. Dressen var kjempeflott! Lik som på bildet. Vi er veldig fornøyde! :Nikke:

Skrevet

Bestilte kjolen min derfra på mandag :) Er såååå spent, klarer nesten ikke vente!!

Skrevet

Tenker på å bestille derfra...etterhvert, oppdatter da, så får vi vite hvordan kjolene ble :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Må svare her og, siden jeg ser jeg har skrytt av kjolebestillingen her også ;)

Jeg har bare skryt å komme med om JKDress - knall service, kjapp levering og resultatet som kom var helt fantastisk. Jeg elsker kjolen min. Den er så vakker, har kjempe kvalitet både i stoff og søm. Klarer nesten ikke vente med å bruk den!!

Skrevet

Brukte dokke skreddar/sydame(person) til å ta mål? Kor masse kosta nåke sånt?? Og kva betalingsmåte har dei på Jk dress?? Er kanskje litt vel skeptisk til å betale over nettet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...