Gå til innhold

venner som skal på feri

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

vi er 3 par som skal på feri neste år.til syden, en fest plass :P

men nå har plutselig ei til som har lyst å være med,

men jeg har ikke så særlig lyst at hun skal være med, hun var venninde med meg, men på rundt en måneds tid har vi ikke hatt kontakt, litt bare.(det var en episode som hente å etter det har jeg ikke ringt eller skrevet sms, vi har ikke kjent hverandre lenge, noen måneder.

saken er at hun er det man kan kalle litt ustabil, begynner å syte på fest å når vi prater sammen er det bare klaging, sånn

-Jeg har ikke kjærest

-jeg er så feit

-jeg har ingen venner

-jeg er sååååå dåli

-alle er utro mot meg

folk som kjenner henne å sier at hun forteller alt til alle, så om man gjør noe hemmelig på turen så kommer hele na lille plassen vi bor på å vite det ...

sånne tinger, hun er 17 år så det blir litt fjortiss greie,,veldig til tider.

jeg har 2 barn å er 25.

så føler meg mere som en psykolog en enn venn.

hun var med på en tur for ei stund siden , da lånte hun 400 kr , til et nytt web kamera(tilbud) og mat (som hun ikke hadde penger til i det hele tatt på den turen)

jeg skulle få igjen, men det har aldri blitt, hun har heller ikke snakket om dette.

Jeg DRITER i pengene men jeg orker ikke å ha henne med til syden slik at jeg må betale for henne, for at hun ikke har med seg penger.

så nå vil hun være med til syden...jeg tror ikke jeg TØRR heller ha henne med , vi er 3 par å mennene passer liksom på damene sine å damene passer på mennene...passer liksom på hverandre.vi skal ha FORSKJELLIG ROM SELFØLGELIG , så jeg vet at hun kommer til å føle seg utafør.

jeg vil ikke ha henne med

er det ikke noen låv at alle må være over 17 år??eller noe, trengte å lufte meg litt...kom gjerne med innspill,utspill eller ja..dere kvinner der ute ...eller menn for den slags skyll..

men nå er saken at hun vil være med , hun er veldig koooselig men orker ikke all den DRAMAN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld, jeg har litt tungt for det: hvem av dere var fjortiss sa du?

Gjest Gjest_emma_*
Skrevet

hva med å fortelle at dere må betale turen nå?

kanskje hun ikke har penger :P

Skrevet

Jeg mener det er slik at man må ha med skriftlig tillatelse fra foreldrene for å dra alene hvis man er under 18 år. Sikker på at foreldrene hennes kommer til å gi henne lov? Virker litt rart at hun drar på ferie med tre par hun ikke kjenner veldig godt.

Dessuten; hvem har invitert henne? Hvis alle er enige om at de ikke vil ha henne med er det vel bare å si at dette er noe dere har bestemt for lenge siden at dere skulle gjøre sammen? Det blir sikkert ikke noe koselig for henne heller hvis dere egentlig føler at hun er et slags femte hjul på vogna?

Skrevet
Jeg mener det er slik at man må ha med skriftlig tillatelse fra foreldrene for å dra alene hvis man er under 18 år. Sikker på at foreldrene hennes kommer til å gi henne lov? Virker litt rart at hun drar på ferie med tre par hun ikke kjenner veldig godt.

Dessuten; hvem har invitert henne? Hvis alle er enige om at de ikke vil ha henne med er det vel bare å si at dette er noe dere har bestemt for lenge siden at dere skulle gjøre sammen? Det blir sikkert ikke noe koselig for henne heller hvis dere egentlig føler at hun er et slags femte hjul på vogna?

det er det som er saken, ingen har innvitert henne.hun kjenner alle disse parene, men meg å sambo kjenner hun ikke så godt.hun er slik vi kan kalle en innbiter, ingen inviterer henne på noe, hun bare er med over alt tilalle sammen.slik er det.

vi er i foskjellig alder hele gjengen.fra 17 til 30

men saken er jo at hun er ganske slitsom,jeg orker ikke passe på henne,

orker ikke å dra på feri for å kose meg vist jeg på være barnpi liksom...

Skrevet

Er hun den eneste under 18? I saa fall er det bare aa si at dere ikke kan ha med dere henne fordi hun er for ung. Om dere ikke kan bruke den grunnen, saa bare finn paa noe annet, som at dette er en ferie for par og at hun bare vil bli ensom og femte hjulet paa vogna siden hun er singel og bla bla bla.

Skrevet
Er hun den eneste under 18? I saa fall er det bare aa si at dere ikke kan ha med dere henne fordi hun er for ung. Om dere ikke kan bruke den grunnen, saa bare finn paa noe annet, som at dette er en ferie for par og at hun bare vil bli ensom og femte hjulet paa vogna siden hun er singel og bla bla bla.

Bare å si det som det er det.. Dere er 3 PAR som skal reise. Si "kanskje neste gang" og legg på et smil :-)

Skrevet
vi er 3 par som skal på feri neste år.til syden, en fest plass :P

men nå har plutselig ei til som har lyst å være med,

men jeg har ikke så særlig lyst at hun skal være med, hun var venninde med meg, men på rundt en måneds tid har vi ikke hatt kontakt, litt bare.(det var en episode som hente å etter det har jeg ikke ringt eller skrevet sms, vi har ikke kjent hverandre lenge, noen måneder.

saken er at hun er det man kan kalle litt ustabil, begynner å syte på fest å når vi prater sammen er det bare klaging, sånn

-Jeg har ikke kjærest

-jeg er så feit

-jeg har ingen venner

-jeg er sååååå dåli

-alle er utro mot meg

folk som kjenner henne å sier at hun forteller alt til alle, så om man gjør noe hemmelig på turen så kommer hele na lille plassen vi bor på å vite det ...

sånne tinger, hun er 17 år så det blir litt fjortiss greie,,veldig til tider.

jeg har 2 barn å er 25.

så føler meg mere som en psykolog en enn venn.

hun var med på en tur for ei stund siden , da lånte hun 400 kr , til et nytt web kamera(tilbud) og mat (som hun ikke hadde penger til i det hele tatt på den turen)

jeg skulle få igjen, men det har aldri blitt, hun har heller ikke snakket om dette.

Jeg DRITER i pengene men jeg orker ikke å ha henne med til syden slik at jeg må betale for henne, for at hun ikke har med seg penger.

så nå vil hun være med til syden...jeg tror ikke jeg TØRR heller ha henne med , vi er 3 par å mennene passer liksom på damene sine å damene passer på mennene...passer liksom på hverandre.vi skal ha FORSKJELLIG ROM SELFØLGELIG , så jeg vet at hun kommer til å føle seg utafør.

jeg vil ikke ha henne med

er det ikke noen låv at alle må være over 17 år??eller noe, trengte å lufte meg litt...kom gjerne med innspill,utspill eller ja..dere kvinner der ute ...eller menn for den slags skyll..

men nå er saken at hun vil være med , hun er veldig koooselig men orker ikke all den DRAMAN.

GJEEEEEEEEEEEESP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hva med å si nei?? Dere har jo planlagt vennetur, og hun er ikke inkludert denne gangen:)

Gjest Pupsilure
Skrevet

:fnise:

Skrevet

Omtrent akkurat det samme jeg tenkte da jeg leste startinnlegget! :ler:

Gjest Gjest_guri_*
Skrevet

Dersom de andre parene kjenner henne (du sier bedre enn du og mannen din) så er det jo ingen grunn til at nettop du må si om kan få være med eller ei. Du har heller inget ansvar ovenfor henne. Det er rett og slett så enkelt at man bare sier nei når man spør f.eks om å låne penger.

Skrevet

Problemet er ikke at hun vil være med. Problemet er ikke at du ikke liker henne. Problemet er ikke at hun har lite penger men vil være med likevel.

Problemet er at du ikke kan si nei. Så trekk pusten, og si; Nei! Si hvorfor. Ikke pønsk ut teite unnskyldninger. Du er tross alt 25 år.

Og slutt å lån bort penger til folk som ikke betaler tilbake. Dessuten har hun sikkert glemt det (og at det er derfor hun ikke har betalt). Hvis hun blir med på turen, så må du si fra på forhånd at hun ikke kan låne, slik at hun ikke tar med "låning" i feriebudsjettet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...