Gjest hjelp ^^^^ Skrevet 13. juni 2003 #1 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg er ikke sikkert på hva jeg skal gjøre... Hvordan blir en forlovet,, må en gå ned på kne... og hva skal en si..??? Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. juni 2003 #2 Del Skrevet 13. juni 2003 Du behøver ikke gå på kne. Lag en koselig kveld hjemme,med deilig mat og vin. Tenn levende lys og lag det litt hyggelig rundt dere. Nå vet ikke jeg om du hadde tenkt å kjøpe ringer på forhånd,men i så fall så finner du sikkert en anledning under middagen. Ellers kan du jo spørre din tilkommende etter deilig sex... Ingen sier vel nei da.. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. juni 2003 #3 Del Skrevet 13. juni 2003 Når du frir - altså ber noen om å gifte seg med deg - og de sier ja er du forlovet. En forlovelse er perioden mellom to har lovet hverandre å gifte seg med hverandre (tidligere også kalt troloving) til de blir gift. Klarere nå? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steggen Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Ein liten avsporing: troloving = love å vere tro forlove = love meir enn ein bør (tilsvarande å forsnakke seg = si meir enn ein burde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Tydeligvis ei naturlig forklaring på at forloving har blitt vanligst! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 13. juni 2003 #6 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvis du er så usikker på dette, så vil jeg råde deg til å vente littegrann før du hopper ut i det. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 Ein liten avsporing: troloving = love å vere tro forlove = love meir enn ein bør (tilsvarande å forsnakke seg = si meir enn ein burde) ...en liten perle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. juni 2003 #8 Del Skrevet 13. juni 2003 Enig med Maiken! Om du ikke vet hvordan du skal gjøre det, da er du ikke klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 13. juni 2003 #9 Del Skrevet 13. juni 2003 Spør når du føler at anledningen er riktig :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 13. juni 2003 #10 Del Skrevet 13. juni 2003 Ein liten avsporing: troloving = love å vere tro forlove = love meir enn ein bør (tilsvarande å forsnakke seg = si meir enn ein burde) vi det også da si at forelske betyr å elske mer enn man bør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 13. juni 2003 #11 Del Skrevet 13. juni 2003 Ein liten avsporing: troloving = love å vere tro forlove = love meir enn ein bør (tilsvarande å forsnakke seg = si meir enn ein burde) Kjempebra!!!! Hvorfor kunne ikke du forklart det der til meg før jeg forlova og gifta meg så hadde jeg sluppet å blitt skilt?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 14. juni 2003 #12 Del Skrevet 14. juni 2003 Det er jo ikke sikkert at han/hun ikke er klar, sikkert ikke hver dag han/hun frir til noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. juni 2003 #13 Del Skrevet 14. juni 2003 vil det også da si at forelske betyr å elske mer enn man bør? Helt sikkert!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 14. juni 2003 #14 Del Skrevet 14. juni 2003 Ein liten avsporing: troloving = love å vere tro forlove = love meir enn ein bør (tilsvarande å forsnakke seg = si meir enn ein burde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå