Gå til innhold

Klarer du å gå i høyhælte sko uten sokker/strømper i?

Gjest Gjest_jente20_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente20_*

Jeg ville gjerne kunne gå med jeans og høyhælte sko, uten sokker/strømper i, sånn som dette: http://www.jessicastyle.com/los-angeles-oc...08-sp16189.html

Men de gangene jeg har forsøkt å gå barbeint i sko så sklir jeg inni skoene og etter en halvtime har jeg store stygge brennmerker/gnagsår rundt der kanten på skoen går, bak og foran. Håpløst altså.

Noen tips til hvordan dette skal gå lettere? Jeg har tenkt på å ha slike sokker som dekker bare tær og hæl, men da må jeg ha en gjennomsiktig strømpebukse over fordi sokkene går så fort av og samler seg til en klump i skoene..

Tips tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På skobutikken får du kjøpt slike puter du legger nedi skoene som ikke synes som gjør at du ikke sklir. Det bruker jeg når hælene er ekstra lange og jeg er barbeint på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes halvsåler (av gummi eller "vanlig sålestoff") man kan putte foran i skoene. De holder foten mye bedre på plass. :)

Du finner de både i skobutikken og på apoteket (!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathena

Jeg har ingen problemer med å gå i høyhælte sko uten sokker\ strømper, kanskje det er bare en tilvenningsak. Jeg husker jeg hadde litt gnagsår osv. før, men ikke nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...