Gå til innhold

Ønskeliste

Kara W

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært flink og skrevet ønskeliste, både fra meg og fra lillegutt. Hver gang jeg kommer på noe vi mangler, så skriver jeg det ned. Den er blitt ganske lang, med både store og små ting i alle prisklasser.

Men hva gjør jeg nå? Det virker jo ganske frekt å bare sende den til alle jeg tror kommer til å kjøpe gave til meg. Hva svarer dere når noen spør hva man ønsker seg? Tenker dere "Det kan den personen kjøpe" og så sier den ene tingen, og forventer å få den? Eller gir dere flere alternativer, slik at personen selv kan velge? Sier dere hver ting bare til en person, slik at dere ikke får dobbelt opp, eller sier dere det flere slik at det er større sjanse for at dere får det?

Nå er det sikkert flere som synes jeg er grådig og fokuserer for mye på gaver. Men jeg liker ønskelister, jeg. Det letter arbeidet for den som skal finne gaver (hvis de vil ha hjelp), og det er større sjanse for at man får ting man faktisk trenger, istedenfor enda en dimp som står og støver. Jeg skulle ønske flere mennesker kunne skrive ønskelister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også ønskelister er lurt. :)

Hvis noen spør hva jeg ønsker meg sier jeg noe jeg ønsker meg og håper på å få det! Det gjør jo det enklere for dem som skal kjøpe gaver! Også får man noe man trenger og ønsker seg i stedet for noe man ikke bruker!!! :) :)

De som kjøper gavene velger jo selv om de vil kjøpe det som man har ønsket seg eller ei!

Forsett å skrive ønskelister, du!! Det skal jeg i alllefall!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien og de nærmeste vennene får min ønskeliste på mail fordi de ber om det :)

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sol_*

Jeg liker ønskelister. Jeg liker når jeg får den av andre, fordi da vet jeg hva de ønsker seg, istedenfor å kanskje ende opp med å kjøpe noe som ikke passer denne personen.

Familie og venner vil også ha ønskeliste av meg, fordi det gjør det lettere for dem. Selvfølgelig er det gøy å bli overrasket, og det blir jeg med ønskeliste og, fordi jeg vet jo ikke om jeg får det som står eller hva. Det er jo bare et tips til hva jeg har litt lyst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...