Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sophus_*
Skrevet

Etter et veldig dappert sexliv, der jeg virkelig trodde at verken han eller jeg hadde lyst på hverandre lengere tok jeg mot til meg og satte meg ned å tenkte på hva jeg ønsket.

Det endte med en epost med grove fantasier om hva jeg ville han skulle gjøre, og en slags erotisk novelle om hvordan det var ..ect. Jeg postet den til han på jobb, og gjett om han ble paff:)

Hele den dagen var jeg veldig kåt..tenkte at ikveld var kvelden.. har jo ikke hatt sex på 1 månde! (sexen vår er = 0 for tiden)

Så iår satte jeg masse stearin lys på soverommet som dufter godt, tok meg et langt bad etter barna var i seng, barberte meg overalt:) Smørte meg inn med god luktende krem og satte på meg stay-ups og en lekker rød babydoll. Så inviterte jeg han inn i soverommet (han drev å så på fotball!! ;) ).

Der hadde vi heftig sex 2 ganger!!!! Det er lenge siden det. :) ha ha

Måte bare dele..jeg er så glad idag. Ba han tenke idag på hva han ville jeg skulle gjøre med han. Det ble hans oppgave, så sende det til meg på jobb. Gjett om han stresser, han er ikke vant til sånt i det hele tatt:) hi hi

På tide med litt spice.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På tide med litt spice.

Flink du er! Slik er det folk som er i livet-ut forhold oppfører seg, de gjør noe med tingenes tilstand! Så deilig å endelig lese noe slikt istedet for de evige "jeg har så lyst til å være utro værsåsnill gi meg lov pga..."-trådene. Kjekt å høre at det finnes andre i voksne forhold.

Skrevet

Så bra!! vet du, jeg ble oppriktig glad på dine vegne! Så godt å høre!!

Skrevet (endret)

Jepp!!!!!!! Sånn skal det gjøres! :)

(Håper han tar "hevn") Hihi!

Endret av CeeCee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...