Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg må bare si det - jeg er skikkelig imponert over dette forumet her!! Folk spør, i det vide og det brede, om de merkeligste ting. Om alt fra personlige problemer til samfunnspm. Og folk svarer, og diskuterer seg i mellom, så godt det går. Hadde et dilemma med tanke på utdanning - og fikk skikkelig god hjelp! Totalt fremmede mennesker som brukte tid og energi på å sette seg inn i MINE problemer, og attpåtil forsøkte å løse dem for meg. Helt fantastisk. Og ingen advarende pekefingrer, bare masse snille råd. Så, tusen takk til dere alle her på KG, her er det en gjeng med virkelig greie og oppegående folk. Som ikke krever noe igjen for å hjelpe andre med deres problemer, små som store. Det er nesten litt morsomt Som takk prøver jeg selv å svare andre etter beste evne. Fiiiiin gjeng!
A.P.Katt Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Det var jo pent sagt Logg deg inn her da vel og bli en bruker.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Det var jo pent sagt Logg deg inn her da vel og bli en bruker. Hun er bruker selv om hun er gjest skjønner du.
A.P.Katt Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Hun er bruker selv om hun er gjest skjønner du. Jada, men bruker med et fast nick da serru, en registrert bruker! *teskje*
Gjest TS Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Jada, men bruker med et fast nick da serru, en registrert bruker! *teskje* Hm, kanskje jeg må få meg et navn ja.. Jaja, god natt!
Gjest TS Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Hun er bruker selv om hun er gjest skjønner du. Litt artig at du gikk ut fra at jeg var ei jente (*hun*)
A.P.Katt Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Hm, kanskje jeg må få meg et navn ja.. Jaja, god natt! God natt selv.... Selv har jeg nattevakt på jobben
Gjest Gjest_Håvard_* Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Litt artig at du gikk ut fra at jeg var ei jente (*hun*) typisk at noen bare bestemmer seg for om du er hun eller han. Selv tror jeg at flesteparten av gjestene er hannkjønn Stalkere mot gutter er hannkjønn tror jeg og stalkere mot jenter er sjalue kjerringer!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 typisk at noen bare bestemmer seg for om du er hun eller han. Selv tror jeg at flesteparten av gjestene er hannkjønn Stalkere mot gutter er hannkjønn tror jeg og stalkere mot jenter er sjalue kjerringer! Hoho Enig...de fleste gjestene er nok menn...selv er jeg en mann i min beste alder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå