Gå til innhold

Har du silikon i brystene?


Dragsund

Har du silikon i brystene?  

  1. 1. Har du silikon i brystene?

    • Ja
      11
    • Nei
      57


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.

Og ikke vil jeg ha det heller. Får jeg hengepupper, får de bare henge da.

Jeg er innbitt sta - og går ikke så langt for å tekkes menn. Vil de ha en puppedame - ønsker jeg dem ikke velkommen i det hele tatt. Heller singleliv enn en siklende tosk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innbitt sta - og går ikke så langt for å tekkes menn. Vil de ha en puppedame - ønsker jeg dem ikke velkommen i det hele tatt. Heller singleliv enn en siklende tosk.

Tekkes menn??? Jeg hadde ALDRI tatt silikon i brystene for å tekkes menn.. Jeg tror du må se på problemstillingen litt annerledes Vega.

Det er jo ikke derfor de fleste tar silikon.. Det finnes sikker de som gjør det for mennene, men hvor mange er det ikke der ute som sliter skikkelig. Som ikke har noe til bryster, og som har dårlig selvbilde pga mangelen på bryst?

De gjør det for sin egen del. For sin egen selvtillit, å for å føle seg mer kvinnelig og feminin. Det har INGENTING med menn å gjøre for disse kvinnene.

Om jeg en gang får hengepupper, og bestemmer meg for å putte inn silikon gjør jeg det IKKE for mannen min sin del. Så langt går jeg ikke.. Hadde ALDRI lagt meg under kniven for hans del.. Jeg elsker han over alt på jord, men ikke tale om!

Jeg hadde gjort det FULLT OG HELT for min EGEN del.. Det har med velvære og selvfølelse å gjøre.

Ja, jeg er kanskje opptatt av hvordan jeg tar meg ut, men det er min rett også.. Å det har som sagt INGENTING med mennenes syn på saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Skulsa da...

Hva om du skulle tilbringe resten av livet på en øde øy - sammen med apekatter og ville dyr.

Ville du da tatt silikon for å føle deg mer feminin, og for din selvfølelse?

Jeg gidder ikke krangle om silikon, de som gjør det, bestemmer jo selv. Men jeg bare spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke silikon, og har ingen planer om å ta det heller. Men jeg sier som Skusla, om brystene henger og slenger etter at jeg har fått barn, så kan det hende jeg vil gjøre det. Da kan det være jeg tillogmed hadde fått fixa magen. Om den var en stor deigklump altså. Og det hadde kun vært for mitt eget selvbilde isåfall.

Om jeg hadde vært på ei øde øy med apakatter og ville dyr, så ville jeg gjort det uansett. Om jeg ville fixet på kroppen altså, nå har jeg som sagt ikke behov for det.

Forresten, ei øy med apekatter, er nesten det samme som ei øy med menn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men nå bor jeg heller ikke på en øde øy med apekatter heller.. Jeg er ute blandt folk å liker å føle meg vel.

Det var IKKE min intensjon å krangle med deg, jeg bare sa min mening.. Å du sa din.

Vi får være enig om å være uenig! :D

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg tatt noen som helst form for plastisk operasjon, måtte det blitt brystreduksjon. Sliter med vond nakke og rygg pga. store pupper. (Derfor kan jeg heller ikke forstå at det skal være så mye å stå etter). Synes forøvrig det er pent med små pupper, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nei, jeg har mine egen pupper og er fornøyd med de!

Det at man har fått barn og ammet medfører ikke nødvendigvis pupper til navlen eller deigmage. At kroppen forandrer seg er derimot helt normalt og noen man bør forsøke å akseptere.

At noen som fra naturens side er utstyrt med veldig lite har komplekser og ønsker seg silikon er selvsagt ok for meg, men jeg tror ikke nødvendigvis at selvtillit og cup str henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, og det er jeg pinadø stolt over!

Med mindre det hadde vært brystkreft eller noe inne i bildet. Man er skapt slik man er - sånn burde man akseptere det.

Hinter ikke nå til alle de som sliter med pupper på størrelse lik null, eller som sagt brystkreft. Men det når man allerede har fine pupper, og tar silikon får å bli "enda finere". Det blir bare dumt, etter MIN mening.

MEN, hver sin smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Caliente...har man (fine) pupper så er det bare tull å ta silikon.

Skjønner selv ikke hvorfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, silikon har jeg ikke. Etter manges oppfatning hadde jeg nok trengt det, men jeg, jeg er fornøyd med det jeg har fått utdelt. Praktisk med små pupper også da. Sporty, sier mannen min. Ikke er de i veien. Så nei, jeg bruker pengene mine på andre ting enn silikon, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Jeg har ikke silikonpupper og har heller ikke noe ønske om ha det!

Har små pupper, men er alikevel fornøyd! :D (Har aldri fått noen klager)

Tviler på at jeg kommer til å fylle opp puppene mine, men man skal aldri si aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei har ikke det.Har lyst men kjenner mange som har angret etterpå.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...