Gå til innhold

Har du silikon i brystene?


Dragsund

Har du silikon i brystene?  

  1. 1. Har du silikon i brystene?

    • Ja
      11
    • Nei
      57


Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her som har silikon i brystene? Om du ikke vil svare, så hadde det vært kjekt om du trykker på ja, eller nei.

Har ikke silikon, men tenker litt på å ta det...engang jeg har penger :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,jeg har ikke det.

-Og ikke skal jeg ha det heller!

Kjenner altfor mange som har fått problemer etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke, og heller ingen umiddlbare planer om å få det. Leker med tanken innimellom. Er ikke helt fornøyd med "stellet", men det kommer av strekkmerker, ikke størrelsen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Er fornøyd med mine små pupper jeg.

Liten fare for hengepupper, ingen pupperelaterte ryggproblemer, ingen problemer med å ligge på magen og en superfornøyd kjæreste.

Kunne ikke tenkt meg å operere inn silikon. Det er en operasjon med risiko for komplikasjoner som ved andre operasjoner.

Synes det er trist at så mange ønsker å gjøre det/ har gjort det. Jeg anklager ikke de som velger det på noen måte, men det at det har blitt så vanlig er tragisk for samfunnsutviklinga. Det blir en slags ond sirkel der trenden "krever" at man skal ha perfekt kropp, flere gjør det og presset øker.

Rekonstruksjon etter sykdom er forøvrig noe helt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei, det er ikke noe for meg. For det første liker jeg ikke å ta sprøyter engang, og har prøvd å manne meg opp til tatovering i noen år..

For det andre synes jeg de jeg har holder i massevis, så det er ikke relevant den veien heller. Hvis de skal være større, så blir de i veien ved idrett og/eller jeg ser teit ut.

Men jeg har lurt på den dagen jeg er 45 og puppene henger ned til whoknowswhere i slappe poser, om jeg da tar en liten oppstramming? Ikke silikon da, har ingen tiltro til det. Spørs vel litt hvor fornøyd og selvhøytidelig jeg er da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Tok silikon for to mnd. siden, og angrer ikke et sekund!

Har gått fra ingenmannscup til en liten B-cup. Veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei!

Er veldig fornøyd med de jeg er utstyrt med fra naturens side jeg.

Dessuten er jeg altfor redd operasjoner og leger til å gjøre noe slikt frivillig.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke silikon og syntes ikke jeg trenger det heller, hvertfall ikke i øyeblikket.

Men om jeg får barn og ammer slik at brystene mine henger og slenger ned ved navlen ett sted, så kommer jeg til å vurdere det. Jeg er nesten helt bestemt faktisk på at om jeg får hengepupper, eller tomme pølseskinn skal det fikses på.

Har ingen problemer med det .... Det kommer av på velvære og hvordan man føler seg. Enhver har sin mening og rett. Så det kommer an på hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...