Gjest Mann25 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Del Skrevet 29. oktober 2008 møtte ei dame på et nettsted for ca to månder siden. vi kom i god kontakt, utvekslet mailadresse og tlf.nummer (vi har snakket myyyye på tlf de siste ukene). Vi har ikke møttes enda, men har snakket mye om det, og har en litt løs avtale på å treffes neste uke. Skikkelig flørtete tone mellom oss - og hun sier hun ønsker et forhold med meg hvis alt klaffer. føler vi har god kontakt. Men nå ser jeg at hun driver og skriver flørtete mld i andre menns "gjeste bøker" på dette nettstedet (skriver de er deilige og kjekke ++) så jeg er plutselig litt i tvil. Hadde hun gjort sånt viss hun var intr i meg?? -mann25-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så lenge dere ikke har møttes ennå, kan hun jo ikke vite helt sikkert om du er hennes type. Det er ikke så rart at hun vil holde flere muligheter åpne da. Men kanskje litt rart at hun har nevnt ordet "forhold" da. Du får nok treffe henne og bli kjent med henne, så ser du mer hvordan hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det som er så rart er at hun gir skikklig intrykk av å ville bli sammens med meg da. Hun snakker som om jeg allerede var typen hennes i blant- og hun har hintet tydelig til at det er noe spesiellt med meg og at hun ikke har følt noe lignende for noen andre før!? Ingen fler som har noe å si på dette? Er det normalt å flørte med flere intill man har møttes for første gang? Syns det er litt teit jeg -mann25- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 30. oktober 2008 #4 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei selv om det sikkert høres rart ut så hadde jeg nok blitt litt satt ut om dette var tilfelle. En ting er jo at man ikke har møttes enda og dere er jo ikke i noe forhold. Det er bare meg, men ut fra erfaring om en jente er gira på å treffes og se hvordan ting går så har hun ikke flere dører åpne, man kan iallefall vente med å åpne de dørene til døra til deg er lukket. Det kan jo rett og slett hende at hun bare er på flørtestadiet, mens du har kommet noe lenger i hodet ditt. Dere har ett slags forhold hvor du egentlig ikke kan kreve noe som helst, men jeg hadde nesten forventet at hun ikke drev og flørtet rundt her og der om hun var seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det kan jo hende hun ikke mener noe med den flørtinga da. Er de andre mennene venner, bekjente eller fremmede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hun flørter med både bekjente og ukjente menn. vet ikke om det er noe langvarige greier eller om de snakkes på msn og telefon og sånn da. men hun skriver ivertfall i gjesteboken og komenterer bilder og slikt på dem, og sier de er sexy osv. Jeg er egentlig ikke en sjalu person men må inrømme at dette plager meg litt -mann25- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå