Gå til innhold

Vi har ikke sex lengre.. han er ikke intressert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter ved å legge ut dette, .. men

trenger å fortelle noen om livet mitt nå.

Jeg er en jente på 27, som har vært sammen med en gutt som er 3 år yngre i ca 5 måneder.

Vi har til dags dato aldri hatt sex. dvs. vi har prøvd, men han klarer ikke å bli hard nok til å gjennomføre et samleie.

Med andre ord, vi har aldri hatt noen penetrerende sex. Jeg kan godt ta på ham og lignende men han liker best å gjøre alt selv.

Dvs. når han har sex så runker han og det er det. Han blir også "forstyrret" om jeg da tar på ham eller lign.

Han tar lite på meg. Jeg har forklart ham om hva jeg liker, men han gjor fortsatt ikke noe.

Dette har vi prøvd å snakke om siden vi første gang prøvde å ha sex, og hver gang svarer han, jeg vet ikke hva det er, men jeg lurer på om jeg stresser for mye.

Jeg har spurt om alt jeg kan, og prøvd det meste, men det som fortsatt fungerer for han er å gjøre jobben selv, med lyset av og meg liggende ved siden av.. helt stille.

Skal legge til at han har vært sammen med 2 jenter før, og han sier selv at han hadde det samme problemet da.

Ellers så har vi et bra forhold, vi har god kommunikasjon og jeg stoler på han og omvendt.

Den siste måneden har forholdet vårt forandret seg veldig. Når vi sover sammen så snur han seg konsekvent bort og vil ikke ta på meg eller la meg ta på ham.

Dette synes jeg er vanskelig, og sårt. Jeg er glad i å ha sex. Jeg har ikke vært med mange gutter, det er en til foruten han jeg nå er sammen med. Og jeg føler meg så teit. Er det min feil? er jeg uerfaren?

Jeg er glad i ham, men kan jeg fortsette å ha et fohold uten sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virke som at han er skamfull for problemet sitt.

Er det noen mulighet for å få han til å søke medisinsk hjelp for dette? Er jo noen medisiner man kan ta for slike problemer.

Forresten, det kan ikke være en mulighet at han er homofil, men ikke har turt å komme ut av skapet?

Skrevet

Da kommer jeg med det først tenkelige svaret. Kan han være homofil? Det høres jo litt rat ut at han har tenning men aldri har hatt det sammen med deg, ikke en gang i startfasen.

Det er klart, det kan ligge traumer bak og slikt det kan det, og at han ikke takler at folk tar på ham.

Jeg har igrunn problemer med å se for meg at det kan være noe annet enn et av disse to alternativene, men jeg er kanskje ganske fordomsfull også.

Skrevet
Og jeg føler meg så teit. Er det min feil?

Hei :) det er helt sikkert ikke din feil, høres jo ut som han har et problem, og at han har hatt det før han ble sammen med deg også.. høres ut som han kan trenge litt hjelp, men nå er ikke jeg noen ekspert på området da... men du må ikke føle deg teit eller at det er din skyld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...