Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er på min andre doble pergokur nå denne syklusen. Første pergokur i august hadde jeg ikke ul for å se hvordan eggene så ut, men det har jeg hatt denne syklusen.

Gynekologen min så tre egg som var ca like store (17mm), og regnet med eggløsning om et par dager. Han kunne ikke love at bare ett av eggene løsnet...men visste heller ikke om alle tre løsnet samtidig :lete:

Hvor mange egg så dere som var klare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved begge mine Pergokurer var det kun 1 egg som hadde modnet og var klar for å løsne innenfor noen dager.

Skrevet

Jeg hadde 3 og 4 egg på mine 3 dobble kurer..

Skrevet
Ved begge mine Pergokurer var det kun 1 egg som hadde modnet og var klar for å løsne innenfor noen dager.

Det holdt jo begge gangene det ;)

Jeg hadde 3 og 4 egg på mine 3 dobble kurer..

Jeg som liksom så lyst på at det var tre egg som kunne løsne :( *jobber med å holde motet oppe* ;)

Skrevet

Jeg har bare erfaring med enkel pergotime + menopur, men jeg har alltid bare hatt et egg jeg da, ved mine 5 AIH forsøk. Når folikkelen er 17-18 mm og slimhinnen tykk nok har jeg satt eggløsningssprøyte, så du får nok eggløsning snart ja.

Skrevet
Jeg som liksom så lyst på at det var tre egg som kunne løsne :( *jobber med å holde motet oppe* ;)

Legen min sa at sansynligvis løsnet dem alle sammen .. Men vi har jo enda ikke fått noen resultater ut av det da.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...