Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Noen som har prøvd dermalogica sine kroppsprodukter? Jeg tenker da spesielt på deres fuktighetskremer/ bodylotion.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kunne også tenkt meg å prøve denne bodylotionen men har ikke kommet så langt ennå.. Ingen andre som har prøvd?
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 dusjsåpen er hvertfal god.. jeg sliter med tørr hud, etter dusj.. dette er blitt bedre etter at jeg byttet til dermalogica.. ellers bruker jeg babyolje fra coop sin nye serie som bodylotion, helt uten miljøgifter..
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg bruker alle produktene til Dermalogica, og både skrubben og kremen er supre! Anbefaler de!! MEN hvis man må prioritere, så anbefaler jeg å bruke pengene på (dyr) ansiktskrem i stedet, da det er litt hipp som happ (synes jeg) hva man bruker på kroppen. Det er selvsagt deilig å ha en (eller tre) dyre kroppslotions, det gir liksom den lille luksusfølelsen En ting til: Sats på fine kremer og masker, i stedet for renser og skrubber. Husk at det som skal ligge på huden hele dagen er viktigst
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Tror jeg skal koste p meg en bodylotion, dermalogica skal jo være bra med tanke på INNHOLD i kremene. I ansiktet bruker jeg diverse produkter av Jan Marini. Har du provd dermalogica sin deoderant også?
Rosenrød Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Jeg likte bodylotionene og peelingen til Dermalogica veldig godt.
Gjest Christabelle Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Når jeg har SPA-dager, blander jeg Dermalogica Skin Hydrating Cream med Stress-relief Treatment Oil. Jeg er dessverre tom nå, og skal definitivt kjøpe inn mer snart
Gjest Malen Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Jeg er også fornøyd med Dermalogica hydrating cream, har bestilt meg ultrarich bodycream for noen dager siden og gleder meg til å prøve den :-)
Gjest Malen Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Nå har jeg brukt Ultrarich cream fra Dermalogica noen dager og den er utrolig god! Deilig svak lukt og den tilfører masse fuktighet. Anbefales! :-)
Gjest j20:-) Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Hvor kjøper dere dette merket? Noe sted man kan kjøpe billig på nett? Tenker da spesielt på du som skreiv at du brukte Jan Marini sitt merke... er det teen clean du bruker?
Gjest Malen Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 Jan Marini fåes kjøpt her: http://www.skin-etc.com/index.html Det er ca 200 kr i porto så det lønner seg å kjøpe flere produkter samtidig når en bestiller. Jeg bruker bioglycolic cleanser, bioglycolic bioclear cream, antioxidant face protector, c esta serum, transformation cream samt transformation eye cream. Nå har jeg sluttet med bioclear siden den inneholder syrer, tenkte jeg skulle kjøpe noen produkter fra dermalogica eller guinot. Ikke helt bestemt meg.. Denne siden har også dermalogica, men ikke bodylotionene :-( Kjøpte min på strawberrynet, da de betaler tilbake det man må betale i toll :-)
Ida* Skrevet 29. mai 2009 #12 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har brukt Ultrarich bodylotion, men ble ikke spesielt imponert. Syns de fleste andre jeg har prøvd er bedre (Biotherm er fremdeles favoritten). Luktet godt, men jeg syns ikke den trakk like godt inn som andre kremer. Liker veldig godt ansiktskremene fra Dermalogica, så jeg ble litt skuffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå