Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hei hei Er det jeg som er litt på jorde når jeg ikke skjønte denne samtalen? begge 18 år. jente kommer bort til gutt. Gutt: Grønn te Jenta går vekk, og kommer tilbake om ett minutt med et glis om munnen Jenta: mener du at du prøvde... Gutt: ja. det funka som faen ...også lo de. Jeg sliter med å ikke tenke koffert, men har ikke egentlig peiling. Noen som vet hva de snakket om?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Du skal ikke forstå andre folks internhumor, det er en del av greia.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 eller grønn te kan være dekknavn på et dop!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Hei hei Er det jeg som er litt på jorde når jeg ikke skjønte denne samtalen? begge 18 år. jente kommer bort til gutt. Gutt: Grønn te Jenta går vekk, og kommer tilbake om ett minutt med et glis om munnen Jenta: mener du at du prøvde... Gutt: ja. det funka som faen ...også lo de. Jeg sliter med å ikke tenke koffert, men har ikke egentlig peiling. Noen som vet hva de snakket om? Det er jo åpenbart at de var helsekostfanatikere. Grønn te er jo sunt!
The Kitten Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 eller grønn te kan være dekknavn på et dop! Det hørtes logisk ut i denne sammenhengen. Sær samtale var det nå uansett.
Gjest Rema 1000 Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Kanskje det er så enkelt at hun anbefalte grønn te for ett eller annet og han tilslutt prøvde til tross for at grønn te ikke er kult blant gutter på 18 år.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Er du forresten sikker på at de var 18 år...mange helsekostanatikere er nettopp det - fanatisk opptatt av å leve sunt og se ut som de er minst 30 år ungre.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Er du forresten sikker på at de var 18 år...mange helsekostanatikere er nettopp det - fanatisk opptatt av å leve sunt og se ut som de er minst 30 år ungre. Jada, sikker på det Men ok, fint at det ikke var en opplagt grunn, som jeg ikke forsto Var bare litt redd for å spørre, i tilfelle jeg ble hengt ut for noe
Lise_ Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 kanskje hasj? han prøvde, og det funka som faen. :klø:
A.P.Katt Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Enten er det: 1) Et ulovlig stoff av noe slag - hasj te eller 2) Helsekost te, mao. grønn te som da kanskje ble anbefalt for noe som skulle hjelpe for en kroppslig plage vedkommende ikke ville prate høyt om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå