Gå til innhold

Hva skal du gi til kjæresten i julegave?

Anbefalte innlegg

Gjest donna julianna
Skrevet

Hva har dere her inne på kvinneguiden tenkt å gi kjærestene deres i julegave i år? Vet det kanskje er noen her inne som syns det er litt provoserende tidlig, men kom i sånn fin julestemming med all snøen som har falt i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger... Han har en tur han skal på og trenger lommepenger... Svært lite romantisk, men hvertfall noe han trenger. Blir nok sikkert noe annet småtteri også.

Skrevet

Aner ikke, rett og slett. Får følge med her og se om det kommer noen lure tips.

Skrevet

Uff, min er så vanskelig. Han vet aldri hva han ønsker seg, men han er elektrofil og vil bare ha ting som går på strøm. I tillegg har han jo ALT og de få tingene han mangler koster altfor mye.. :sukk:

Skrevet

ja, det var det da.. håper det kommer noen greie tips her i tråden, skal følge med hvertfall.

Jeg har jo det problemet at ingenting passer å gi han. Han jobber i elektrobutikk så elektrisk utstyr har han alt av og får billigere selv om det er noe han skulle trenge.

Hudpleie tenkte jeg også på, men Nuskin klarte å dumme seg litt ut for noen uker siden og sendte dobbelt opp med hudpleie produkter så nå har han mer produkter enn han klarer å bruke. Klær.. joda, men det er alltid noe galt med formen på klærne i forhold til han så det ser bare dumt ut når han får det på, derfor gidder jeg ikke kjøpe klær i år.. så hva er igjen å gi.. ?

Håper å få tips fra denne tråden..

Gjest pinkbunni
Skrevet

Jeg tenkte på å gi Sambo en morgenkåpe, men har ikke bestemt meg helt..

Han er så vanskelig, og kommer aldri på noe han ønsker seg..

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Dere tenker vanskelig :P Gaver jeg iallfall ville blitt glad for:

- En flaske vin eller noe annet alkoholholdig

- Parfyme (Den hun liker at jeg har på meg, genial gave for begge faktisk)

- Undertøy (Her er det vel lite for menn, men dama hadde iallfall funnet noe sært forigje bursdag :P )

- iPod Shuffel (Kanskje litt dyrt?)

- 1001 album du må høre før du dør (Jeg er interessert i musikk)

- Guitar Hero (Fint til vors og fest)

- Nye hodetelefoner (de gamle har gått i stykker)

- Verktøysett til datamaskin

- Lommelykt (Liten LED)

- Billetter til kino e.l.

- Reise

- musikk-CD

- belte

- klokke (Ønsket meg det tidligere, men fikk det av mamma i bursdagsgave)

- Ullsokker (Bruker mye tid ute på vinteren)

- Sykkelbukse

- Nye slalomsko

- treningsball (Vær forsiktig med den her, han kan tro at du hinter til noe)

Håper det gjorde det litt letter for dere(?)

Skrevet

Han skal få en bok han har ønsket seg og meg med rød sløyfe på :fnise:

Skrevet

Reise og billetter til Les Miserable i London. :) Hadde tenkt å kamuflere det som en simpel gave + pluss ett halvgjemt flaxlodd (som hun forøvrig hater å få i gave :) ) Jeg vet hun kommer til å bli såå skuffet, men er spent på hvordan hun vil vise det ;p

Når jeg ber henne se litt mer etter så håper jeg at hun først da oppdager ett lite hefte jeg skal lage hvor hun kan fylle ut og gi meg tilbakemelding på hvilken helg hun har lyst til å reise. :) Håper og tror det blir noe hun liker.

Gjest pinkbunni
Skrevet
Reise og billetter til Les Miserable i London. :) Hadde tenkt å kamuflere det som en simpel gave + pluss ett halvgjemt flaxlodd (som hun forøvrig hater å få i gave :) ) Jeg vet hun kommer til å bli såå skuffet, men er spent på hvordan hun vil vise det ;p

Når jeg ber henne se litt mer etter så håper jeg at hun først da oppdager ett lite hefte jeg skal lage hvor hun kan fylle ut og gi meg tilbakemelding på hvilken helg hun har lyst til å reise. :) Håper og tror det blir noe hun liker.

Jeg og vil på Les Miserable!!

Og til London!!

Genial gave :)

Men vær forsiktig med det med å lure henne.. Jeg husker fremdeles julen når jeg var 13, trodde jeg skulle få mobil av mine foreldre, men så var det bare en mobileske med tennissokker i :tristbla:

Fikk mobilen etterpå, men det var kjempevanskelig å holde tilbake tårene der og da altså.. "Takk, sokker trenger jeg jo alltid" :sukk:

Skrevet

Helt enig pinkbunni, fantastisk gave Hanselot! Jeg hadde blitt superglad.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg skal kjøpe I-pod ! Synes kanskje det er litt upersonlig som gave til vår første jul sammen, men det var visst det som var øverst på ønskelisten.. Tenkte kanskje også på å kjøpe en genser. Andre ting han ønsker seg er treningstights og annet treningstøy.

Skrevet

Aner ikke. Han har det han trenger, og det han ikke har koster mye. Jeg får legge hodet i bløt, og følge med her og se etter tips.

Skrevet

Vi skal ikke kjøpe julegaver til hverandre i år, siden vi har pusset opp badet nå samt kjøpt oss ny flatskjerm. Syns det er tull å kjøpe noe til hverandre når det ikke er noe vi trenger siden vi har brukt så mye penger.

Men vi har hver vår julestrømpe som vi skal fylle med godsaker til hverandre.

Da har man noe å glede seg til på julaften.

Skrevet

Tenkte å gi han noe verkøy, klær eller parfyme :)

Skrevet
Jeg og vil på Les Miserable!!

Og til London!!

Genial gave :)

Men vær forsiktig med det med å lure henne.. Jeg husker fremdeles julen når jeg var 13, trodde jeg skulle få mobil av mine foreldre, men så var det bare en mobileske med tennissokker i :tristbla:

Fikk mobilen etterpå, men det var kjempevanskelig å holde tilbake tårene der og da altså.. "Takk, sokker trenger jeg jo alltid" :sukk:

Hehehe, foreldre er onde på den måten:P jeg har ikke tall på hvor mange poteter, nøtter og skjeer fra kjøkkenskuffen jeg har mottatt iløpet av min år med mamma og pappa!:P Den beste var imidlertid da vi fikk oss valp, og hvordan de kamuflerte den gaven skulle de fått oscar for!:)

Skrevet

Vi gir hverandre en sum penger som vi setter inn på "reisekontoen" vår. Og kanskje en liten ting til.

Jeg vet at verktøy står høyt i kurs. (Gavekort på Biltema er en slager her i huset i hvert fall.)

Han ønsker seg dykkerlappen, men det blir nok for dyrt for min del.

Skrevet

I år får han et par Louis Vuitton sko, han fikk beltet nå i bursdagsgave.

:gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...