Gå til innhold

Alt en kvinne gjør på sjekkemarkedet er galt!

Anbefalte innlegg

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Prøver hun seg på en mann,sjekker han opp,sminker seg og er generelt pågående ja da er hun besatt og sinnsyk.

Forventer hun å bli sjekket opp ja da er hun passiv, sosialt inkompetent og lever i 1950 årene.

Det skal ikke være enkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så mange bitre mennesker man finner på dette forumet. Patetisk.

Så.. hva er din historie da lille venn? Nettopp blitt avvist eller? ;)

Skrevet
Prøver hun seg på en mann,sjekker han opp,sminker seg og er generelt pågående ja da er hun besatt og sinnsyk.

Forventer hun å bli sjekket opp ja da er hun passiv, sosialt inkompetent og lever i 1950 årene.

...hæ? Om du har blitt stemplet som sinssyk tror jeg du har gjort litt mer enn å sminke deg...

Gjest Gjest_ping_*
Skrevet

Tror du har missforstått.

Om hun prøver seg på en mann, blir avvist og reagerer som dette: Ydmyke seg og få nei av en mann. Da kan det være en ide å vurdere profesjonell hjelp (Det finnes mange former for hjelp). Om mannen ikke takler dette kan du henvise til punkt to i din "analyse".

Punkt to var å dra det litt langt... Men å forsøke å omstille seg til dette århundret bør være en tanke.

Gjest postsekk
Skrevet

Ts: Holdt det ikke med den ene tråden?

Skrevet

Det kan jo hende at "hun" så veldig skummel ut etter at hun hadde sminket seg (eller på tross av at hun hadde sminket seg), og dermed ble tatt for å være besatt og sinnsyk. Kanskje det trengs finjustering av sjekkemetodene? F.eks. hvis du med "pågående" mener at du sitter uti hagen hans og kikker inn vinduet med stjernekikkert, så kan nok enkelte "forveksle" deg med en besatt person...

Man kan ikke forvente å bli sjekket opp. Hva hvis ingen vil ha deg? Sjekking er frivillig. Man kan ikke tvinge folk til det! (det er gjerne her sosial inkompetanse kommer inn...?). Ellers så tror jeg at de fleste veggprydene på 50-tallet faktisk tok hintet, hvis de aldri ble sjekket opp...

Gjest hovedinnlegger
Skrevet
Ts: Holdt det ikke med den ene tråden?

Nei,det gjorde det ikke.

Det kan jo hende at "hun" så veldig skummel ut etter at hun hadde sminket seg (eller på tross av at hun hadde sminket seg), og dermed ble tatt for å være besatt og sinnsyk. Kanskje det trengs finjustering av sjekkemetodene? F.eks. hvis du med "pågående" mener at du sitter uti hagen hans og kikker inn vinduet med stjernekikkert, så kan nok enkelte "forveksle" deg med en besatt person...

Man kan ikke forvente å bli sjekket opp. Hva hvis ingen vil ha deg? Sjekking er frivillig. Man kan ikke tvinge folk til det! (det er gjerne her sosial inkompetanse kommer inn...?). Ellers så tror jeg at de fleste veggprydene på 50-tallet faktisk tok hintet, hvis de aldri ble sjekket opp...

Har ikke sittet i noens hage og sett inn til dem med stjernekikkert.(Kanskje du er bruker av sånne metoder...)Jeg prøvde meg på nøytral grunn.En gang.Tror ikke sminken var så skummel heller.

Skrevet

Om man prøver å sjekke opp en som ikke er interessert og ikke fanger opp de signalene, og fortsetter... Ikke tar et nei for et nei, om man ikke liker den som sjekker deg opp, og begynner å bli lei av hele greia, ja da skjønner jeg at han blir utrolig lei. Hvorfor skal du på død og liv sjekke opp da? Er det ikke greit å vente til han kommer til deg?

Jeg må si jeg lurer veldig på hva du har gjort siden du har blitt så veldig avist?

Jeg ser forresten bitterheten din lyse igjennom det du skriver, og om bitterheten din er like sterk som dine sjekketriks, så forstår jeg at man kan reagere ja

Skrevet
Nei,det gjorde det ikke.

Har ikke sittet i noens hage og sett inn til dem med stjernekikkert.(Kanskje du er bruker av sånne metoder...)Jeg prøvde meg på nøytral grunn.En gang.Tror ikke sminken var så skummel heller.

Nei, jeg bruker ikke slike metoder, men så har jeg aldri blitt kaldt besatt eller sinnsyk heller :P

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Du prøvde deg _en_ gang? Og ble avvist? Stakkars liten!

Herregud, skulle jeg reagert på samme måte hver gang jeg har blitt avvist så hadde jeg ikke vært i denne verden nå. Men dette er vel som å snakke til en vedd, da TS er helt i vranglås angående hvordan kjønnsmarkedet fungerer i dagens samfunn.

Skrevet

Hei TS, her fikk du jammen mange sure svar!

Ikke gi opp fordi du fikk et avslag, det må man tåle om man er på leit. Ha det gøy og ikke vær selvhøytidelig, en stor dose humor er et godt verktøy på sjekkern!

Lykke til :)

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...