Lisa69 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hei. Jeg har akkurat lest en sterk historie som en mor har skrevet etter at hun mistet sin sønn. Hun tar for seg hvordan det er å være voldsoffer i dagens samfunn og hvordan hun bl.a. ble behandlet av leger da hun fikk sjokk. Dette er en bok jeg vil anbefale andre kvinner/mødre på det sterkeste å lese. Jeg tok til tårene mange ganger. Modig, ærlig og åpent fortalt. Lettlest bok med sterkt innhold.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Takk for tips! Dette er virkelig sant: "Samtidig forteller historien oss mye om det å være voldsoffer i et samfunn der overgriperen har større rettssikkerhet enn offeret."
Lisa69 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hei gjest! Har du også lest boken? Hva synes du? Tøft å ta opp saker om politiet og rettsvesenet.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Hei Lisa69! Jeg har lest boken. Helt enig med deg. Det skal litt av et mot til å skrive en slik historie. En pen og kjekk gutt var det også!
Gjest Pårørende Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Denne skal jeg lese. Hva heter forfatteren?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Hei gjest! Har du også lest boken? Hva synes du? Tøft å ta opp saker om politiet og rettsvesenet. Nei, jeg har ikke lest boken men skal prøve å lese den. Har personlige erfaringer og vet hvor vanskelig det er å få hjelp både fra politi, retsvesen og behandlingsapparatet. Jeg tror få er klar over hvor lite hjelp og støtte man får hvis man ikke selv er sterk og kjemper for seg selv. Svært få er sterke i en slik situasjon.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Hei gjest. Det sto mye om politi rettsvesen og et manglende støtteapparat i boken. Hun sto på det hun kunne og ga seg ikke.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Boken tar opp mange temaer. Også korrupsjon. Helt forferdelig at man skal utsettes for alt dette når man har mistet det kjæreste man har. Stor bamseklem fra Trine
Lisa69 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2008 Boken heter DRAP løgn og fortielse. Fant den på Ark eller Haugen netthandel.
Gjest Gjest_Inger_* Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Virker som en interessant bok. Går til innkjøp av den sporenstreks. Det er en norsk historie? Noe som har skjedd her i landet? Takk for tips!
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Virker som en interessant bok. Går til innkjøp av den sporenstreks. Det er en norsk historie? Noe som har skjedd her i landet? Takk for tips! Hei Inger! Det handler om en gutt som ble drept på Tonsenhagen i Oslo.
Gjest Tone Lise Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 Jeg sier meg helt enig i ovennevnte kommentarer. Har endelig fått tak i boken og lest den. Sterk historie av en kvinne som nektet å gi opp!
Gjest Gjest_Wenche_* Skrevet 16. november 2008 #15 Skrevet 16. november 2008 Dette var interessant lesning. De som interesserer seg for hva som skjer i dagens samfunn, bør absolutt lese denne boken. Denne saken bør komme frem i lyset!!! Støtt opp om denne moren!
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 27. november 2008 #16 Skrevet 27. november 2008 Jeg trodde ikke at slikt forgikk i Norge. Helt forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå