Papaya84 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hva er egentlig forskjellen på å bruke spinningsko eller vanlige joggesko (å fester bena fast med reimer)? Får man trent bedre når man har spinningsko? Hvor mange kcal forbrenner man sånn nogenlunde på spinning?
miss Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Med spinningsko,bruker du bena mere riktig når du sykkler,bruker baksiden av låret og får en mye bedre effekt av spinningen,og det er lettere å presse helen ned og dra opp i opp tråkket. Og du får ikke vondt i bena/under bena når du står og sykkler,de har en hard såle. Jeg kunne ikke tenke meg å bruke noe annet nå som jeg har begynnt med det,sykkler veldig efektivt med spinning sko,vellverdt pengene
Gjest Purple Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kjøpte meg spinningsko i går, og syntes det var mye bedre enn å bruke joggesko. Følte jeg ble mer sliten i beina også, og tar det som et tegn på at det var mer effektiv trening
Gjest Tigress Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Hvor mange kcal forbrenner man sånn nogenlunde på spinning? Det er jo heilt umogleg å svare på, det kjem jo an på kor hardt du tek i og kor stor du er!
Essie_ Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Hva er egentlig forskjellen på å bruke spinningsko eller vanlige joggesko (å fester bena fast med reimer)? Får man trent bedre når man har spinningsko? Hvor mange kcal forbrenner man sånn nogenlunde på spinning? Jeg kjøpte meg spinningsko primært fordi jeg fikk vondt i føttene og mistet følelsen i tærne med "vanlige" sko som ble festet med remmer. Tror jeg spinner mer riktig med spinningsko. Jeg forbrenner ca 600-800 kcal (ifølge pulsklokka mi) på 60 min spinning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå