Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som kan forklare meg hva et boligkredittlån er? Fått brev av banken om at mitt lån er gjort om til boligkredittlån da dette er mest lønnsot for meg. Har prøvd og søke på hjemmesiden til banken, men der står det ikke noe om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. oktober 2008 #2 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=bo...editt&meta= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi har også boligkreditt, (mannen som ordna). Og jeg føler at jeg ikke har kontroll i det hele tatt, synes alt er bare rot... Vurderer å refinansiere, da jeg ønsker å ha bedre kontroll på økonomien! Trekkene varierer fra måned til måned, og noe er avdrag, noe er rente og noe er fast oppdrag. Skjønner ikke bæra... Men mulig noen her kan forklare, på en enkel måte, hva og hvordan dette egentlig fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. oktober 2008 #4 Del Skrevet 29. oktober 2008 Greit forklart hva bolgkreditt/rammelån er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 29. oktober 2008 #5 Del Skrevet 29. oktober 2008 Aha, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå