Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Hei!

Jeg ser at det er en del som bruker dette forumet og snakker om promlemer så vel som gleder. Mange får svar for spørsmålene deres, jeg håper jeg blir en av de:)

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca et halvt år. Han ringte meg nesten hverdag og sendte melding til meg hele tiden, sa at han tenker på meg.

Men de siste ukene har han sluttet med det! Han sender melding sjelden og ringer nesten aldri! Vi møttes, han er snill gjør alt for meg. Men det jeg savner er å vite at han er glad i meg, savner meg osv... I

forrige går sa han at han jobber sent, men at vi kunne snakkes i morgen, men han ga aldri lyd fra seg:s, jeg ville ikke "mase" så jeg la meg.

Hva synes dere jeg burde gjøre i en sånn situasjon?

Takk for gode svar og råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje du skal prøve å snakke med han.?!

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
Kansje du skal prøve å snakke med han.?!

Om hva? Om at jeg føler slikt og savner oppmerksomhet? Vel av og til tenker jeg å spørre hvordan han føler om og for meg, men jeg vet ikke om det er mas eller ikke.

Skrevet

Kjæresten min er også sånn. Men det går veldig opp og ned til tider. Om han er opptatt med jobb/venner eller andre ting eller ikke..

Jeg ville ikke mast om det.. Plutselig så begynner han og sender mld/ringe igjen.. Når du minst aner det og da blir du kjempeglad.

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
Hvor mye ringer du han?

Jeg ringer av og til. Han kan ringe gratis, ikke jeg. Før var det slik at vi ringtes når barna hadde lagt seg, men nå er han for trøtt til å sankke med meg. Lover å ringe, men får vite at han sovnet mens han leste for barnet. Jeg føler at noe ikke er det samme som før. Hva det er vet jeg ikke:s

Jeg sendte melding stad, og spurte hvordan de hadde osv.. Han var på jobb og hadde mye å gjøre, men sa at han ringer senere.

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
Kjæresten min er også sånn. Men det går veldig opp og ned til tider. Om han er opptatt med jobb/venner eller andre ting eller ikke..

Jeg ville ikke mast om det.. Plutselig så begynner han og sender mld/ringe igjen.. Når du minst aner det og da blir du kjempeglad.

Godt å høre!

Jeg vil heller ikke mase, men vil heller ikke framstå at jeg er likegyldig.

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Det er kanksje typsk for kvinner at det hele tdien ønsker garantier, men etter en samtale vi hadde for en stund tilbake, er det noe som ikke stemmer helt. Så jeg vil bare finne ut av det før jeg kan bare slappe av.

Er dete masete av meg hvis jeg spør om hva han tenker for tiden, altså ang. meg/oss? Eller bør jeg la det hele ligge og se hva som skjer?

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Hos oss så er det han som spør hva jeg synes om forholdet vårt og sånne ting. Da slipper jeg på en måte å bekymre meg.

Hvis du tror det er noe galt, så ville jeg ha spurt. Lykke til!

Skrevet

Fullstendig normalt at det dabber av etter noen mnd. De første mnd var det konstant sms og laaaange telefonsamtaler. Nå sender vi fortsatt sms, og prater litt i telefonen. Men kan ikke sammenlignes med slik det var for noen mnd siden. Men jeg vet at han elsker meg for det, fordi han gjør ting for meg når vi er sammen.

Tror ikke du skal mase for mye på han nei. Mannfolk er skapt annerledes enn oss. Han er ikke noe mindre glad i deg selv om han ikke skriver det i sms hele tiden, hvertfall ikke så lenge han viser sine følelser for deg når dere er sammen.

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Han irriterer vettet av meg!

Han behøver da ikke si at han ringer hvis han ikke skal gjøre/vet han skal? Var i går han sendte mld og sa han kom til å ringe senere, så traff vi tilfeldig hvrerandre, så sa han "kan jeg ringe deg i kveld?" Jeg sa "ja, gjør det", han ringte ikke... sendte en mld 21:30-22 "sov godt!" sto det. Han sendte melding i morges og sa han sovnet med dattera, han skulle ringe i kveld. Vi traff i dag også (vi har barn i samme barnehage) og han sa han skulle ringe når de kommer hjem fra byen.

Jeg så irritert og nesten forbanna i går! Han sa flere ganger at han skal ringe, men ikke gjør! Er det noe grunn for at jeg skal føle slik??

Skrevet

Jeg skjønner godt du blir frustrert, sånn var min kjæreste også en periode; sa han skulle ringe, men han gjorde det ikke. Det hele endte med at jeg tok det opp med ham, sa at jeg trenger den tryggheten det gir når han faktisk gjør som han sier, og at jeg ikke orker å vente på noe som aldri skjer.

Sett deg ned og ta en prat med ham, så ordner det seg nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...