Gå til innhold

Hvilken iPod er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Becca_*
Skrevet

Har lyst på iPod, men har ikke peiling på hva som er bra og ikke bra. Vil ha minimum 16 GB.. Hva er best av iPod Classic og iPod Touch? (eller finnes det andre versjoner av iPoden?)

Skal brukes til å høre på musikk, se litt på bilder og høre på noen foredrag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte classic da en rommer en del! Har den som er 80 gb stor, og jeg er ikke nærheten av å fylle den enda. Og det er litt deilig, for da har du plass til bøker, musikk, video etc uten å måtte fjerne noe heletiden. Hadde en nano før, som gikk i stykker. Og den ble for liten.

Classicen er kanskje litt stor i størrelse, men absolutt ikke for stor heller.

Kjøpte også Bose høytalere til min, og vips! Så hadde jeg et supert, bærbart stereoanlegg! :)

iPod er genialt!

Gjest Gjest_Becca_*
Skrevet

Takk for svar :) Har sett på nano, og tror ikke den er helt det store.. Men har sett på appel sin side og de har Classic bare i 120 GB, blir ikke det litt vel mye?

Hvordan blir lyden når du bruker høytalerene? Kan det erstatte et mini(sterio)annlegg?

Skrevet

Søk heller på kelkoo.no, den sammenligner prisene for deg i nettbutikker. Jeg bestilte min fra der det var billigst, tror jeg betalte 1800,- inkl frakt.

120 gb er veldig mye. Jeg klarer meg hvertfall leeeenge med 80 gb.

Ja, Bose sin dock til iPod kan helt klart erstatte mini-stereo. Men den er dyr da. Tror vanlig pris ligger på rundt 2500,- mens jeg kjøpte min på salg for 1700,-

Fint å ønske seg til jul kanskje!

Du får noen andre fra Logitech også, som er langt rimligere. Og de har helt grei lyd. :-)

Gjest Gjest_Becca_*
Skrevet

takk for tipsene. den på 120 gb koster bare 100 kr mer enn 80 gb :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine iPod Classic 80GB. Deilig å ha mye plass. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...