coth Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Arms, Chest & Abs: (with active rests, works best with a partner) Seated Incline Dumbell Press 2 X 10, followed immediately by alternating dumbbell curls 2 X 10, and finally incline dumbbell flyes 2 X 10 (all performed in succession) *immediately begin jumping rope while partner performs the same routine (about 2 minutes) and then repeat the above exchanging alternating dumbbell curls with skull crushers or dips 2 X 10 (so 4 sets in all) Cable Flyes 2 X 10, followed immediately by cable bicep curls using straight bar 2 X 10 *immediately begin mountain climbers while partner peforms same routine (about 50 mountain climbers) and then repeat the above exchanging cable curls with cable tricep pushdowns 2 X 10 (so 4 sets in all) Roman Chair Leg Raises 3 X 10 Alternating Bicycle Crunches 3 X 25 det jeg ikkke skjønner er: det står først at man skal dumbell press 2 x 10, followed by dumbell curls and finally dumbell flyes 2 x 10. men skal man ta et sett av hver øvelse også begynne å hoppe tau 2 min, eller ta alle 6 settene først og så hoppe 2min? også forstår jeg ikke. repeat above. altså bytte ut dumbell curls with dips? men skjønner ikke om man skal da ha 2 sett av dumbell curls før man hopper tau elelr ikke. for hvis mna ikek ahr det. så får man jo bare et sett så må man bytte det ut? så det jeg lurer på om det er noen som kan være så snill å oversette? det er ikke treningsordene jeg lurer på. men hele sammenhengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå