Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Noen som vet om Rice Krispies fra Kellogs er å få tak i noe sted? Leste et sted at de hadde det på ica?? Er det noe annet sted også man kan få tak i det? Var nettopp på Obs! og der hadde de det ikke, kun en sånn frokostblandings-miks med flere småpakker, der en av dem var Rice Krispies.. Vil gjerne ha den store pakken!! Noen som vet??
Gjest ts Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Svarer på min egen tråd, da jeg fant svaret selv! (Etter å ha ringt flere forskjellige dagligvareforetninger) - De hadde det på en ica-butikk her. Men de hadde det kun på EN av de 3 icabutikkene som er her i byen. De spesialimporterer det visst. Så nå har jeg lagd rice krispies.. De ble YUMMYE!!
Mischa Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Lager du rice krispie treats? Disse med marshmallow og smør? De er nam nam
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Lager du rice krispie treats? Disse med marshmallow og smør? De er nam nam Ooo. NAM! Husker jeg elsket disse da jeg bodde i USA. Du har ikke en oppskrift på lager vel?
Mischa Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg pleier å bruke denne oppskriften fra Kellogg's - den er ekstremt enkel. Her er oppskrift fra Det Søte Liv. Oppskriftene er nesten identiske, men den siste bruker Multi Grain rice krispies - skal visst fungere bra det også
Gjest ts Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, jeg lagde dem igår! De ble kjempegode! NAM! Jeg og sambo har spist dem opp allede.. Men har mer rice krispies, så da kan jeg jo alltids lage mer! Jeg bruker forresten også oppskriften fra kellog's.com.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Svarer på min egen tråd, da jeg fant svaret selv! (Etter å ha ringt flere forskjellige dagligvareforetninger) - De hadde det på en ica-butikk her. Men de hadde det kun på EN av de 3 icabutikkene som er her i byen. De spesialimporterer det visst. Så nå har jeg lagd rice krispies.. De ble YUMMYE!! Hvilken Ica butikk var det, om det er i Oslo
Lassie Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 Åh, dette smakte jeg nylig. Ei venninne av meg hadde laget, men hun hadde brukt litt lite av ett eller annet, så det ble veeeldig seigt. Men er nok godt når det ikke er så seigt
Mischa Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 De skal være superseige og klissete, er vel marshmallowen som gjør den seig Jeg følger hvertfall oppskriften til punkt og prikke og det blir ganske klissete, men veldig godt for en med sweet tooth som meg selv
Lassie Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Joda, men disse ble kvae-tyggis Hun hadde laget det flere ganger, så hun visste at de var ikke som de skulle være.
Mischa Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Joda, men disse ble kvae-tyggis Hun hadde laget det flere ganger, så hun visste at de var ikke som de skulle være. huff da, hørtes ikke helt godt ut nei
mimifin72 Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 Jeg kjøpte Rice Krispies i Strømstad i dag. De hadde både vanlig og multigrain.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå