Gå til innhold

Rice Krispies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om Rice Krispies fra Kellogs er å få tak i noe sted? Leste et sted at de hadde det på ica?? Er det noe annet sted også man kan få tak i det? Var nettopp på Obs! og der hadde de det ikke, kun en sånn frokostblandings-miks med flere småpakker, der en av dem var Rice Krispies.. Vil gjerne ha den store pakken!! Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer på min egen tråd, da jeg fant svaret selv! (Etter å ha ringt flere forskjellige dagligvareforetninger) - De hadde det på en ica-butikk her. Men de hadde det kun på EN av de 3 icabutikkene som er her i byen. De spesialimporterer det visst. Så nå har jeg lagd rice krispies.. De ble YUMMYE!! :)

Skrevet

Lager du rice krispie treats? Disse med marshmallow og smør? De er nam nam :sikle:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Lager du rice krispie treats? Disse med marshmallow og smør? De er nam nam :sikle:

Ooo. NAM! Husker jeg elsket disse da jeg bodde i USA. Du har ikke en oppskrift på lager vel?

Skrevet

Jeg pleier å bruke denne oppskriften fra Kellogg's - den er ekstremt enkel.

Her er oppskrift fra Det Søte Liv. Oppskriftene er nesten identiske, men den siste bruker Multi Grain rice krispies - skal visst fungere bra det også :)

Skrevet

Ja, jeg lagde dem igår! De ble kjempegode! NAM! Jeg og sambo har spist dem opp allede.. Men har mer rice krispies, så da kan jeg jo alltids lage mer! :lur:

Jeg bruker forresten også oppskriften fra kellog's.com.

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Svarer på min egen tråd, da jeg fant svaret selv! (Etter å ha ringt flere forskjellige dagligvareforetninger) - De hadde det på en ica-butikk her. Men de hadde det kun på EN av de 3 icabutikkene som er her i byen. De spesialimporterer det visst. Så nå har jeg lagd rice krispies.. De ble YUMMYE!! :)

Hvilken Ica butikk var det, om det er i Oslo :P

Skrevet

Åh, dette smakte jeg nylig. Ei venninne av meg hadde laget, men hun hadde brukt litt lite av ett eller annet, så det ble veeeldig seigt. Men er nok godt når det ikke er så seigt ;)

Skrevet

De skal være superseige og klissete, er vel marshmallowen som gjør den seig :)

Jeg følger hvertfall oppskriften til punkt og prikke og det blir ganske klissete, men veldig godt for en med sweet tooth som meg selv :)

Skrevet

Joda, men disse ble kvae-tyggis :ler: Hun hadde laget det flere ganger, så hun visste at de var ikke som de skulle være.

Skrevet
Joda, men disse ble kvae-tyggis :ler: Hun hadde laget det flere ganger, så hun visste at de var ikke som de skulle være.

huff da, hørtes ikke helt godt ut nei :fnise:

Skrevet

Jeg kjøpte Rice Krispies i Strømstad i dag. De hadde både vanlig og multigrain.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...