Madison Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Finnes det vannfast (flytende) eyeliner egentlig? I tilfelle hvilke merker har det? Noen som vet? :D
Gjest Fuglehue Skrevet 14. juni 2003 #3 Skrevet 14. juni 2003 Jeg aner ikke, jeg bruker selv en billig tulleting fra h&m jeg kjøpte der, men den fungerer overraskende godt... så lenge du hverken sutrer, går i motvind, eller nyser. Husker ikke navnet men den er avlang og høy hihi tror ikke jeg hjalp deg så mye med dette!
Cita Skrevet 14. juni 2003 #4 Skrevet 14. juni 2003 Oriflames inkLiner er en vannfast, flytende eyeliner.
Samsara Skrevet 15. juni 2003 #5 Skrevet 15. juni 2003 Åh, nå kom jeg på jeg kjøpte ny eyeliner her om dagen! et hadde jeg helt glemt! :o *iler til vesken*
'Lilly' Skrevet 15. juni 2003 #6 Skrevet 15. juni 2003 Jeg aner ikke' date=' jeg bruker selv en billig tulleting fra h&m jeg kjøpte der, men den fungerer overraskende godt... så lenge du hverken sutrer, går i motvind, eller nyser. Husker ikke navnet men den er avlang og høy hihi tror ikke jeg hjalp deg så mye med dette![/quote'] Eh, da høres den egentlig ganske dårlig ut......................
Gjest Ethereal Skrevet 16. juni 2003 #7 Skrevet 16. juni 2003 Clarins og Christian Dior har vannfast kajal, men flytende eyeliner i vannfast har jeg ikke hørt om noen som har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå