Gå til innhold

Reduxin ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd Reduxin slanketabletter? Jeg har tenkt å prøve meg på disse siden det er så mange som anbefaler det. Jeg har ingen erfaringer med det, men jeg er nødt til å gå ned i vekt, og vil ha litt ekstra hjelp. Foresten, noen som vet hva prisen er på disse?

Jeg har også veldig mye magefett så jeg har også lurt litt på om jeg skulle begynne med 30 days. Noen som har prøvd disse, og fjernes magefettet?

Videoannonse
Annonse
Gjest LindaKristin
Skrevet

Hei!

Lurer på det samme...og må en ha resept?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Skrulla_*
Skrevet
Noen her som har prøvd Reduxin slanketabletter? Jeg har tenkt å prøve meg på disse siden det er så mange som anbefaler det. Jeg har ingen erfaringer med det, men jeg er nødt til å gå ned i vekt, og vil ha litt ekstra hjelp. Foresten, noen som vet hva prisen er på disse?

Jeg har også veldig mye magefett så jeg har også lurt litt på om jeg skulle begynne med 30 days. Noen som har prøvd disse, og fjernes magefettet?

Gjest Gjest_Skrulla_*
Skrevet

Ja jeg gikk i fella å kjøpte Reduxin, eneste jeg fikk var luftproblmer å smerter i magen....ikke fikk jeg den første pakka gratis heller...

Skrevet

Har en venninne som går på det, og hun er fornøyd. Hun sier hun har gått ned ca 1 kg i uken.

Du må ha resept på det ja, og så var det noe om at BMIen din må være over noe også, men jeg klarer ikke å huske hvor høy den må være.

Tror hun sa det kostet ca 500 kr i mnd.

Skrevet

Heia,nå må dere ikke blande her for Reduxin og reduxtil er 2 forsjellige ting!!Reduxin er ikke reseptbelagt men er noe de beg å lage etter at Reduxtil kom på markede.Reduxtil funker men det må du til legen for å få!Reduxin kan du bes.overalt og funker overhode ikke!!Så en repotasje her om akkurat dette og det er bare lureri som allt anner slankemiddel uten resept!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...