Gjest Jentepusen Skrevet 29. oktober 2008 #1 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ønsker å gi kjæresten min noe fint. Den siste mnd og de neste mnd som kommer er han veldig opptatt med bolig. Jeg lurte på å gi en langweekend i julegave. Tenkte bare å avtale på forhånd en helg hvor han ikke jobber torsdag og fredag. Så finne en destinasjon å gi i gave (fly og overnatting). Kansje ikke Paris, London, men byer(land) som kansje er litt rimeligere....... Det må ikke bli for dyrt. Noen som har noen tips? Har lyst å reise til varmere strøk, men ser dette vanskelig da ingen av oss kan ta en uke fri.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. oktober 2008 #2 Del Skrevet 29. oktober 2008 For billige flybilletter, sjekk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 29. oktober 2008 #3 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) -- Endret 23. februar 2009 av thapara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 29. oktober 2008 #4 Del Skrevet 29. oktober 2008 Praha og Riga er romantiske byer, hvor det som regel er billig å bo og leve, spesielt hvis du bestiller hotell litt i forveien. jeg kan anbefale begge steder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentepusen Skrevet 29. oktober 2008 #5 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har tenkt litt på Praha, har vært der med mamma og pappa for lenge siden. Veldig fin by etter det jeg kan huske Kunne godt tenke meg til et varmere sted, men da tar reisen mye lengre tid og man bruker mye på reise i stedet for å slappe av.... Noen som vet om noen rimelige overnattinger? Trenger ikke noe hotel med 5 stjerner liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 29. oktober 2008 #6 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) .. Endret 23. februar 2009 av thapara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå