Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har gjenoppdaget en gammel favoritt. I går var jeg på apoteket, og så at de hadde en av mine absolutte favoritt-bodylotioner på tilbud, nemlig Vichy Lipidiose 2 (for tørr hud). Denne bodylotionen er supereffektiv mot tørr, flassete hud, og lukter deilig; kremaktig, med litt fersken :)

Vanligvis koster 200ml 129,- men nå hadde de 500ml i pumpeflaske til 199,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett meg opp på toppen av fanklubben din Ethereal... :ler:

Alt du anbefaler høres så fint og lurt ut.... Denne fikk jeg lyst på - har så sinnsykt tørre legger om sommer'n. Fiskeskjell nesten :-?

*Suzy beundrer Ethereals kunnskaper*

Suz :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

@Suzy: :D:D

prøving og feiling gjennom mange år, og bitre erfaringer.

Men denne bodylotionen hjelper mot fiskehud, slik som jeg hadde etter en måned i Hellas med påfølgende soleksem pga latskap :roll:

M

Skrevet

Må på apoteket for å kjøpe allergimedisiner i dag likevel, så da skal jeg kikke etter den.

Du finner den der ikke sant? :o

Suz :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jepp, de fleste apoteker fører Vichy.

De aller fleste billig-bodylotioner er bortkastede penger på min hud; smører og smører nesten uten effekt. Men denne VIRKER!!!

Lykke til!! La meg gjerne høre tilbakemeldinger!

Skrevet

Hamp-kremen til bodyshop er også veldig god! :)

Bodybutteret dems også! Anbefales på det varmeste.

Skrevet

Pleier å kjøpe Karbamid krem, jeg. Den er også veldig bra mot tørr hud. (Den får man også på apoteket)

Gjest Ethereal
Skrevet

Men de Hemp-sakene lukter ILLE :o

Jeg har håndkremen, men klarer ikke lukta, så da hjelper det lite om den er kjempebra.... :roll:

Skrevet

Ja. det er sant. Det nytter ikke hvis man ikke liker lukta :)

Gjest gjesta
Skrevet

Den oransje flasken fra Garnier, heter bodycocon eller noe sånt, er kåret til Eurpopas beste!

Den koster ca 40 kr, og selges i daglivaren og på H&M.

Skrevet

Atrix! Kjøpes på apoteket. Den er kjempe bra! Har selv ganske, vel det var en understatement, har veldig tørr hud. Atrix hjelper. Samme med Nivea produkter!!

:sjarmor:

Skrevet

Atrix får du også kjøpt i dagligvareforretninger. Er selv veldig fan av bodybutter, men skal notere meg den Vichy-kremen :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...