Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Jeg har gjenoppdaget en gammel favoritt. I går var jeg på apoteket, og så at de hadde en av mine absolutte favoritt-bodylotioner på tilbud, nemlig Vichy Lipidiose 2 (for tørr hud). Denne bodylotionen er supereffektiv mot tørr, flassete hud, og lukter deilig; kremaktig, med litt fersken Vanligvis koster 200ml 129,- men nå hadde de 500ml i pumpeflaske til 199,-
Suzy Skrevet 13. juni 2003 #2 Skrevet 13. juni 2003 Sett meg opp på toppen av fanklubben din Ethereal... Alt du anbefaler høres så fint og lurt ut.... Denne fikk jeg lyst på - har så sinnsykt tørre legger om sommer'n. Fiskeskjell nesten :-? *Suzy beundrer Ethereals kunnskaper* Suz
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 @Suzy: :D:D prøving og feiling gjennom mange år, og bitre erfaringer. Men denne bodylotionen hjelper mot fiskehud, slik som jeg hadde etter en måned i Hellas med påfølgende soleksem pga latskap M
Suzy Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Må på apoteket for å kjøpe allergimedisiner i dag likevel, så da skal jeg kikke etter den. Du finner den der ikke sant? :o Suz
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Jepp, de fleste apoteker fører Vichy. De aller fleste billig-bodylotioner er bortkastede penger på min hud; smører og smører nesten uten effekt. Men denne VIRKER!!! Lykke til!! La meg gjerne høre tilbakemeldinger!
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Hamp-kremen til bodyshop er også veldig god! Bodybutteret dems også! Anbefales på det varmeste.
Miranda Skrevet 13. juni 2003 #7 Skrevet 13. juni 2003 Pleier å kjøpe Karbamid krem, jeg. Den er også veldig bra mot tørr hud. (Den får man også på apoteket)
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2003 #8 Skrevet 13. juni 2003 Men de Hemp-sakene lukter ILLE :o Jeg har håndkremen, men klarer ikke lukta, så da hjelper det lite om den er kjempebra....
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #9 Skrevet 13. juni 2003 Ja. det er sant. Det nytter ikke hvis man ikke liker lukta
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2003 #10 Skrevet 13. juni 2003 Den oransje flasken fra Garnier, heter bodycocon eller noe sånt, er kåret til Eurpopas beste! Den koster ca 40 kr, og selges i daglivaren og på H&M.
Rapitap Skrevet 13. juni 2003 #11 Skrevet 13. juni 2003 Atrix! Kjøpes på apoteket. Den er kjempe bra! Har selv ganske, vel det var en understatement, har veldig tørr hud. Atrix hjelper. Samme med Nivea produkter!!
ringblomst Skrevet 14. juni 2003 #12 Skrevet 14. juni 2003 Atrix får du også kjøpt i dagligvareforretninger. Er selv veldig fan av bodybutter, men skal notere meg den Vichy-kremen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå