Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #21 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ble glad, og har fortsatt å være glad i hele dag Hver gang jeg titter ut får jeg en merkelig glede, det er vakkert og moro. Kjempefriskt og deilig å være ute, og jeg eeeelsker å se hvordan hunden min koser seg med den "nye" verdenen der ute.. HERLIG!!!
Anglofil Skrevet 29. oktober 2008 #22 Skrevet 29. oktober 2008 Helt okay, synes snø er bedre enn regn. Eneste er at jeg ikke har fått kjøpt meg vintersko enda, så det var litt kjipt sånn sett. Ellers synes jeg faktisk ikke vintern er så verst, ihverfall ikke så lenge det er snø og ikke regn og slaps. Mvh Yvonne
Rotehøna_21 Skrevet 1. november 2008 #23 Skrevet 1. november 2008 Huff. Nå må jeg begynne å ta bussen til jobb , istedenfor å sykle. Å det koster jo penger.. Men snø er jo veldig vakkert, når det først legger seg da..
Rosalie Skrevet 1. november 2008 #24 Skrevet 1. november 2008 Jeg EEEEEEELSKER snø, så det fristet å ringe inn syk og heller være ute og bygge snømann og lage engler i snøen. Men gjorde det ikke, altså. Desverre består vintern i Oslo i stor grad av slaps og gjørme.
Mamma1 Skrevet 1. november 2008 #25 Skrevet 1. november 2008 Samme med vinteren her..Det kan plutselig komme en halvmeter med snø, og timen etterpå så regner det... Herlig slaps... Æsj.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #26 Skrevet 1. november 2008 Hørte på radioen tidligere i dag at det kunne se ut til å bli en grå jul, men hvitt til nyttår. Var det en spåmann som sa det? Meteorologene kan i hvert fall ikke spå så detaljert så langt frem i tid, da bløffer de. Men det kan det jo virke som de gjør når de spår morgendagens vær også Jeg ønsker meg ordentlig hvit vinter, istedenfor holke og slaps som vi vanligvis må ta til takke med i Oslo
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #27 Skrevet 1. november 2008 Var det en spåmann som sa det? Meteorologene kan i hvert fall ikke spå så detaljert så langt frem i tid, da bløffer de. Men det kan det jo virke som de gjør når de spår morgendagens vær også Jeg ønsker meg ordentlig hvit vinter, istedenfor holke og slaps som vi vanligvis må ta til takke med i Oslo Jo mer snø, jo bedre. Da er ikke Oslo det beste stedet. Drømmen må være et par meter snø eller mer fra primo oktober til 17. mai eller lengre, også i lavlandet!! Dessverre er det ikke mange steder i landet en kan få oppleve dette, iallfall ikke etter at kulde er blitt et fremmedord som følge av den globale oppvarmingen.
Aurela Skrevet 1. november 2008 #28 Skrevet 1. november 2008 Snø er fint! Blir ikke alltid glad av snø, men den første snøen er litt magisk, synes jeg. Helt enig, den første snøen er helt magisk
Leanne Skrevet 2. november 2008 #29 Skrevet 2. november 2008 jeg ble vekket av datteren min som kom løpende inn på soverommet vårt - mamma i dag har jeg bursdag! - ehh.. nei det har du ikke lille venn... - JO! For nå er det vinter! - vinter.. det er høst nå... (fortsatt i senga med hodet godt plassert på puta..) - NEIhei! Det er det ikke! (Drar vekk gardinene og viser meg snøen....) Først ble jeg litt sjokkert, men så var det jo koselig med snø også da... Men værre ble det å forklare jenta mi at hun ikke hadde bursdag enda, men i slutten av november.. Hun har jo fått med seg at hun har bursdag på vinteren, og da måtte det være samme dagen som snøen kom Dagen ble egentlig veldig kjedelig, da vi hadde tenkt oss på IKEA, noe vi utsatte da det var kaos på alle veier pga idioter som kjøre med sommerdekk... Vi hadde lagt om til vinterdekk, og var egentlig klare for IKEA tur
mysan Skrevet 2. november 2008 #30 Skrevet 2. november 2008 Synes igrunnen det er koselig med snø. Heller det enn bare svart og vått. Ellers håper jeg på mildvær i noen dager så jeg får satt ned løkene mine. Trodde jeg hadde god tid, jeg..
Gjest Tigress Skrevet 2. november 2008 #31 Skrevet 2. november 2008 Eg blei utruleg glad, ikkje berre fordi eg elskar snø og ski, men fordi eg hadde vore oppe halve natta for å skifte dekk på bilen - kjærasten hadde fått med seg værmeldinga...
susanne_89 Skrevet 2. november 2008 #32 Skrevet 2. november 2008 Koselig med snø.. Her i Sogn kom det snø igår, men iløpet av natta regna det nok desverre vekk..
mlilja Skrevet 3. november 2008 #33 Skrevet 3. november 2008 Snøen bør komme rundt de tider jeg gir meg selv lov til å drikke julebrus. Desember!
getti84 Skrevet 4. november 2008 #34 Skrevet 4. november 2008 (endret) Første snøfall er alltid koselig, blir en ekstra fin stemning da. Skulle ønske vi hadde hvit vinter hele vinteren, og ikke snø en dag og slaps neste slik som det ofte er. Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. mrs_bond, mod Endret 10. januar 2009 av mrs_bond
Gjest Heloise Skrevet 5. november 2008 #35 Skrevet 5. november 2008 Jeg blir glad av å se snø. Det er vakkert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå